Vyhlásené obstarávanie

Záchranná zdravotná služba pre umelé vodné plochy v správe STARZ


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Správa telovýchovných a rekreačných zariadení hl.mesta SR Bratislavy
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
176 168,35
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
75252000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
9. Máj 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
17. Máj 2023
Dátum otvárania ponúk:
17. Máj 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb vodnej záchrannej a zdravotnej služby počas letnej sezóny 2023 na letných kúpaliskách Zákazka je rozdelená na časti. časť č. 1 Záchranná zdravotná služba pre umelé vodné plochy LK Lamač a LK Rosnička časť č. 2 Záchranná zdravotná služba pre umelé vodné plochy LK Tehelné pole a LK Delfín. Služby budú poskytované počas prevádzky letného kúpaliska (prevádzkové hodiny sa môžu odlišovať od uvedených ) V prípade zlého počasia, resp. iných okolností, ktoré znemožnia plnohodnotnú prevádzku kúpaliska, podľa rozhodnutia vedúceho strediska, služby nebudú poskytované a dodávateľ si nebude nárokovať na finančné plnenie. V prípade zhoršenia počasia, technickej poruchy, resp. inej okolnosti zabraňujúcej plnohodnotnej prevádzke, výkon bude uhradený do momentu ukončenia prevádzky. Služby budú realizované podľa týždenného harmonogramu, zmeny budú akceptované v prípade obojstranného súhlasu. Čas nástupu do výkonu služby je min. 60 min. pred otvorením strediska, kedy a budú vykonávané činnosti, podľa určenia vedúcim, resp. službukonajúcim prevádzkarom (vysávanie bazéna, čistenia,...). Opis obstarávania je uvedený v podkladoch k verejnému obstarávaniu a to najmä v Opise predmetu zákazky a v Mandátnej zmluve.Služby budú poskytované počas prevádzky letného kúpaliska (prevádzkové hodiny sa môžu odlišovať od uvedených ) V prípade zlého počasia, resp. iných okolností, ktoré znemožnia plnohodnotnú prevádzku kúpaliska, podľa rozhodnutia vedúceho strediska, služby nebudú poskytované a dodávateľ si nebude nárokovať na finančné plnenie. V prípade zhoršenia počasia, technickej poruchy, resp. inej okolnosti zabraňujúcej plnohodnotnej prevádzke, výkon bude uhradený do momentu ukončenia prevádzky. Služby budú realizované podľa týždenného harmonogramu, zmeny budú akceptované v prípade obojstranného súhlasu. Čas nástupu do výkonu služby je min. 60 min. pred otvorením strediska, kedy a budú vykonávané činnosti, podľa určenia vedúcim, resp. službukonajúcim prevádzkarom (vysávanie bazéna, čistenia,...). Opis obstarávania je uvedený v podkladoch k verejnému obstarávaniu a to najmä v Opise predmetu zákazky a v Mandátnej zmluve.

Doplňujúce informácie

Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronickej platformy (IS EVO) Ponuku môžu predložiť len uchádzači ktorí sú v systéme OVERENÍ a AKTÍVNI Úspešný uchádzač pre časť 1 predloží ako súčinnosť k podpisu zmluvy : menný zoznam minimálne piatich kvalifikovaných pracovníkov (vodných záchranárov) , spolu s fotokópiou ich preukazu plavčík pre plavecké bazény - stupeň min. BRONZ. Úspešný uchádzač spolu so zoznamom predloží ČV, že uvedení záchranári sú/alebo v čase plnenia zákazky budú jeho zamestnancami alebo, písomnú zmluvu, že ich kapacitami bude môcť disponovať počas plnenia zákazky. Úspešný uchádzač pre časť 1 predloží najneskôr do 9.6.2023: menný zoznam minimálne siedmych kvalifikovaných pracovníkov (vodných záchranárov) , spolu s fotokópiou ich preukazu plavčík pre plavecké bazény - stupeň min. BRONZ. Úspešný uchádzač spolu so zoznamom predloží ČV, že uvedení záchranári sú/alebo v čase plnenia zákazky budú jeho zamestnancami alebo, písomnú zmluvu, že ich kapacitami bude môcť disponovať počas plnenia zákazky. Preukazy záchranárov sa predkladajú pri žiadosti o povolenie k zahájeniu prevádzky a sú predmetom kontroly na strediskách počas sezóny. V prípade, že uchádzač nahradí počas letnej sezóny niektorého z kvalifikovaných pracovníkov, informuje o tom objednávateľa a preukáže splnenie rovnakých požiadaviek ako spĺňal nahradený záchranár. Úspešný uchádzač pre časť 2 predloží ako súčinnosť k podpisu zmluvy : menný zoznam minimálne štyroch kvalifikovaných pracovníkov (vodných záchranárov) , spolu s fotokópiou ich preukazu plavčík pre plavecké bazény - stupeň min. BRONZ. Úspešný uchádzač spolu so zoznamom predloží ČV, že uvedení záchranári sú/alebo v čase plnenia zákazky budú jeho zamestnancami alebo, písomnú zmluvu, že ich kapacitami bude môcť disponovať počas plnenia zákazky. Úspešný uchádzač pre časť 2 predloží najneskôr do 9.6.2023: menný zoznam minimálne deviatich kvalifikovaných pracovníkov (vodných záchranárov) , spolu s fotokópiou ich preukazu plavčík pre plavecké bazény - stupeň min. BRONZ. Úspešný uchádzač spolu so zoznamom predloží ČV, že uvedení záchranári sú/alebo v čase plnenia zákazky budú jeho zamestnancami alebo, písomnú zmluvu, že ich kapacitami bude môcť disponovať počas plnenia zákazky. Preukazy záchranárov sa predkladajú pri žiadosti o povolenie k zahájeniu prevádzky a sú predmetom kontroly na strediskách počas sezóny. V prípade, že uchádzač nahradí počas letnej sezóny niektorého z kvalifikovaných pracovníkov, informuje o tom objednávateľa a preukáže splnenie rovnakých požiadaviek ako spĺňal nahradený záchranár. Úspešný uchádzač pre časť 1 a pre časť 2 predloží k podpisu zmluvy Doklad o poistení zodpovednosti za škodu minimálne vo výške 100 000 Eur Za ekvivalent sa bude považovať doklad o absolvovaní kurzu, ktorým preukáže uchádzač splnenie minimálne takých požiadaviek plaveckej výkonnosti ako pri absolvovaní kurzu BRONZ alebo RSI. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, ktorého subdodávatelia majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora, s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora, a ktorého konečným užívateľom výhod zapísaným v registri partnerov verejného sektora je niektorá z osôb uvedená v § 11 ods. 1 písm. c)