Vyhlásené obstarávanie

Kazety STERRAD 100S do plazmového sterilizátora


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
51 760,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33140000-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
5. Máj 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
19. Máj 2023
Dátum otvárania ponúk:
19. Máj 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie nových a nepoužívaných kaziet STERRAD 100S, ktoré sú určené k plazmovej sterilizácií pomôcok a kompatibilné s plazmovým sterilizátorom STERRAD 100S, výrobca Advanced Sterilization Products, Johnson&Johnson Medical. Množstvá uvedené vo Výzve a jej prílohách, sú predpokladanými množstvami počas 12 mesiacov a plnenie bude realizované na základe skutočných prevádzkových potrieb verejného obstarávateľa počas 12 mesiacov. Dodanie predmetu zákazky je vrátane súvisiacich služieb - dodávky na miesto určenia, fyzického prevzatia tovaru, a poskytnutia 24 mesačnej záruky na dodaný tovar. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené Výzve a jej prílohách.. Predmetom zákazky je dodanie nových a nepoužívaných kaziet STERRAD 100S, ktoré sú určené k plazmovej sterilizácií pomôcok a kompatibilné s plazmovým sterilizátorom STERRAD 100S, výrobca Advanced Sterilization Products, Johnson&Johnson Medical. Množstvá uvedené vo Výzve a jej prílohách, sú predpokladanými množstvami počas 12 mesiacov a plnenie bude realizované na základe skutočných prevádzkových potrieb verejného obstarávateľa počas 12 mesiacov. Dodanie predmetu zákazky je vrátane súvisiacich služieb - dodávky na miesto určenia, fyzického prevzatia tovaru, a poskytnutia 24 mesačnej záruky na dodaný tovar. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené Výzve a jej prílohách.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom IS EVO. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania. 2. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky, ktoré sú podrobne popísané vo Výzve na predkladanie ponúk (bod 9.8.) 3. Obhliadka miesta dodania predmetu zákazky nie je potrebná. 4. Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje. 5. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo Výzve na predkladanie ponúk, sa riadia príslušnými ustanoveniami ZVO v platnom znení. 6. Predmetné verejné obstarávanie nie je: zeleným verejným obstarávaním, obstarávaním inovácií ani obstaraním zameraným na sociálne aspekty