Vyhlásené obstarávanie

Oprava kanalizácie pri budove


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Špeciálna základná škola Krupina
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
12 400,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45232424-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
28. Apríl 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
15. Máj 2023
Dátum otvárania ponúk:
15. Máj 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Odstránenie havárie splaškovej kanalizácie z objektu hlavnej budovy školy.. Na základe monitoringu je potrebná lokálna oprava kanalizačného potrubia (splašková kanalizácia) v nutnom rozsahu v dĺžke cca 17b.m -viz situačný nákres - Príloha č.2 Predmetom zákazky bude oprava splaškovej kanalizácie (prípojky) z objektu hlavnej budovy Špeciálnej základnej školy Krupina na pozemku parcela č. 70/1 a 70/2 vlastníkom ktorého je Slovenská republika v správe Špeciálna základná škola. Realizáciou danej zákazky sa odstráni nefunkčnosť úseku kanalizácie, ktorý spôsobuje značné problémy pri užívaní budovy školy. Samotná oprava bude spočívať v odstránení resp. rozobratí jestvujúcej dlažby s prevozom do areálu školy, demoláciou betónových prípadne asfaltových povrchov, ktoré sa nachádzajú pod dlažbou a ich odvoz na skládku. Výkopové práce spojené s presunom výkopového materiálu do areálu školy (predpokladaný rozsah výkopových prác v dĺžke 17m, hĺbky cca 2,5-3m a šírka výkopu 1,2m), následne prebehne výmena poškodeného potrubia za nové, osadenie revíznej šachty spojené s vytvorením vhodného lôžka a následným obsypom kamennou drťou. Potom sa bude realizovať spätné navážanie výkopového materiálu s priebežným hutnením, vytvorenie vhodného podkladu pod dlažbu, spätné uloženie dlažby a odvoz zvyšného výkopového materiálu na skládku. Počas celej realizácie opravy bude pracovisko zabezpečené proti vstupu neoprávnených osôb. Podrobný predpokladaný rozsah prác viď priložený výkaz výmer na nacenenie. V prílohe je priložený aj situačný výkres s označením miesta realizácie opravy.

Doplňujúce informácie

1. Výsledkom verejného obstarávania bude uzatvorenie Zmluvy o dielo, ktorá tvorí Prílohu č.5 tejto výzvy, kde sú uvedené podmienky plnenia. 2. Predmet zákazky bude financovaný formou bezhotovostného platobného styku. Platba bude realizovaná na základe doručenej faktúry. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia verejnému obstarávateľovi/objednávateľovi. Faktúra vystavená úspešným uchádzačom musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v súlade s platnou právnou úpravou SR. Ak sa počas realizácie zákazky uchádzač stane platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby celková cena zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila. 3. Uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku, buď samostatne sám za seba alebo ako člen skupiny dodávateľov. Uchádzač nemôže byť v tom istom postupe zadávania zákazky členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku. Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača, ktorý je súčasne členom skupiny dodávateľov. 4. V prípade, ak úspešný uchádzač podľa výsledku elektronickej aukcie odstúpi od uzavretia zmluvy s verejným obstarávateľom, vyhradzuje si verejný obstarávateľ právo uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý sa umiestnil v elektronickej aukcii ako ďalší v poradí. 5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuky, prípadne súťaž zrušiť, ak sa zmenia okolnosti, za ktorých bolo toto zadávanie zákazky podľa § 117 ZVO vyhlásené, ak ani jeden uchádzač nesplní podmienky účasti, alebo ani jedna z predložených ponúk nebude zodpovedať určeným požiadavkám na predmet zákazky, resp. ak ponuky prekročia finančné možnosti verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ môže obstarávanie zrušit aj vtedy, ak mu nebude udelený súhlas zriaďovateľa s podpisom zmluvy. 6. V prípade, že verejný obstarávateľ požaduje dodať v rámci opisu predmetu zákazky konkrétny výrobok, výrobný postup, značku, patent, typ, alebo odkazuje na konkrétnu krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, uchádzač je v súlade s § 42 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní oprávnený predložiť ponuku aj na technický a funkčný ekvivalent. Za technický a funkčný ekvivalent sa považuje taká ponuka (riešenie), ktorá spĺňa úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré je obstarávaný predmet zákazky určený (viď rozhodnutie Rady Úradu pre verejné obstarávanie č. 503-9000/2014-KR/5 zo dňa 03.03.2014). V prípade, že verejný obstarávateľ požaduje dodať v rámci opisu predmetu zákazky konkrétny výrobok, výrobný postup, značku, patent, typ, alebo odkazuje na konkrétnu krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač už vo svojej ponuke predložil dôkaz o ekvivalentnosti ním navrhovanej ponuky (riešenia) s predmetom zákazky definovaným v rámci opisu predmetu zákazky (viď. rozsudok SD EÚ vo veci C 14/17 z 12. júla 2018). Za technický a funkčný ekvivalent sa nepovažuje najmä taká ponuka (riešenie), s ktorého prijatím / plnením by boli spojené ďalšie vyvolané neprimerané náklady na strane verejného obstarávateľa. 7. Verejný obstarávateľ bude pri uskutočňovaní tohto postupu zadávania zákazky postupovať v súlade so zákonom č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ZVO), prípadne inými všeobecne záväznými právnymi predpismi. Všetky ostatné informácie, úkony a lehoty sa nachádzajú v zákone o verejnom obstarávaní