Vyhlásené obstarávanie

Obnova budovy nadstavbou a zateplením na ul. Záhradná 4, Levice“ – SOŠ služieb, Levice – BOZP


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Nitriansky samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
7 160,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71317200-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
18. Apríl 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
28. Apríl 2023
Dátum otvárania ponúk:
28. Apríl 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Koordinácia bezpečnosti bude realizovaná ústnou, písomnou a digitálnou formou s občasnou fyzickou prítomnosťou na stavbe (stálou - telefonicky) v nasledujúcich oblastiach: Vypracovanie dokumentácie a koordinácia plnenia úloh pri realizácii prác na stavenisku z hľadiska bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a požiarnej ochrany (ďalej len BOZP") Navrhovanie a zaisťovanie kontroly uplatňovania všeobecných zásad BOZP u zhotoviteľov stavby a ich koordinácia smerom k stavebníkovi. Koordináciu požiadaviek na odbornú, zdravotnú, zmyslovú a psychologickú spôsobilosť zamestnancov zhotoviteľov stavby. Koordináciu, vykonávanie a kontrolu školenia o BOZP zamestnancov zhotoviteľov stavby. Zaisťovanie a vykonávanie periodických previerok bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s určením zistených závad a návrhom na zlepšenie zisteného stavu. Zúčastňovanie sa na vyšetrovaní pracovných úrazov, koordinácia spracovávania záznamov o pracovnom úraze, oznamovanie ustanoveným spôsobom príslušným orgánom vznik pracovného úrazu.. Koordinácia bezpečnosti bude realizovaná ústnou, písomnou a digitálnou formou s občasnou fyzickou prítomnosťou na stavbe (stálou - telefonicky) v nasledujúcich oblastiach: Vypracovanie dokumentácie a koordinácia plnenia úloh pri realizácii prác na stavenisku z hľadiska bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a požiarnej ochrany (ďalej len BOZP") Navrhovanie a zaisťovanie kontroly uplatňovania všeobecných zásad BOZP u zhotoviteľov stavby a ich koordinácia smerom k stavebníkovi. Koordináciu požiadaviek na odbornú, zdravotnú, zmyslovú a psychologickú spôsobilosť zamestnancov zhotoviteľov stavby. Koordináciu, vykonávanie a kontrolu školenia o BOZP zamestnancov zhotoviteľov stavby. Zaisťovanie a vykonávanie periodických previerok bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s určením zistených závad a návrhom na zlepšenie zisteného stavu. Zúčastňovanie sa na vyšetrovaní pracovných úrazov, koordinácia spracovávania záznamov o pracovnom úraze, oznamovanie ustanoveným spôsobom príslušným orgánom vznik pracovného úrazu. Zabezpečenie styku s príslušným orgánom štátnej správy. Poskytovanie odborných konzultácií v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a vyhradených technických zariadení resp. určených technických zariadení. Poskytovanie odborných konzultácií v oblasti hodnotenia a posudzovania rizík na stavenisku v zmysle zákona o BOZP č. 124/2006 Z. z. s návrhom OOPP Koordinácia a zabezpečenie vykonávania preventívnych protipožiarnych prehliadok. Koordinácia určovania miest so zvýšeným nebezpečenstvom vzniku požiaru a počtu členov protipožiarnych hliadok. Koordinácia a zabezpečenie vykonávanie pravidelného školenia o ochrane pred požiarmi, odbornej príprave protipožiarnych hliadok a organizovanie a vyhodnocovanie cvičných požiarnych poplachov. Poskytovanie odborných konzultácií v oblasti ochrany pred požiarmi. V prípade porušenia povinnosti vyplývajúcich z predchádzajúcich bodov, prípadne ďalších zistení a skutočností je oprávnený koordinátor bezpečnosti zistené nedostatky a skutočnosti zapísať do stavebného denníka zhotoviteľa. Bližšie informácie sú uvedené vo Výzve na predkladanie ponúk.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému IS EVO. 2.Dokumentácia k predmetnému verejnému obstarávaniu bude uverejnená k príslušnej zákazke v systéme EVO umiestnenom na webovej stránke http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/465171, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom zákazky. 3.Podmienkou pre úspešné predkladanie ponúk je vykonanie validácie hospodárskeho subjektu prostredníctvom doručeného validačného kódu. Všetky potrebné informácie sú v sekcii záujemca/uchádzač a sú dostupné na adrese: https://eplatforma.vlada.gov.sk/videonavody/?csrt=2760180415877481712 4. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie ponúk a ostatnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 5. Verejný obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d) ZVO. 6.Uvedené verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 7. Pre technickú podporu ohľadom systému IS EVO využite kontakt v sekcii HELPDESK IS EVO na uvedenom odkaze: https://eplatforma.vlada.gov.sk/