Vyhlásené obstarávanie

Výmena okien budovy Centra pre deti a rodiny Prešov – VII. ETAPA


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Centrum pre deti a rodiny Prešov
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
14 343,44
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45421100-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
19. Apríl 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
10. Máj 2023
Dátum otvárania ponúk:
10. Máj 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zadávania zákazky je dodanie a montáž plastových okien vrátane príslušenstva a vysprávok okenných ostení podľa prílohy - predloženej špecifikácie (spolu 14 ks) a demontáž pôvodných drevených okien. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohe špecifikácii. V prípade, že v podkladoch zákazky bude uvedený konkrétny názov výrobku resp. odkaz na konkrétny výrobok, môže uchádzač predložiť aj ekvivalent k tomuto výrobku. V prípade že uchádzač predloží ekvivalent, musí spolu s ponukou doplniť aj technické údaje k ponúkanému ekvivalentu. Za ekvivalent sa považuje výrok s vlastnosťami a technickými parametrami rovnakými resp. lepšími, ako výrobok uvedený v podkladoch zákazky.. Predmetom zadávania zákazky je dodanie a montáž plastových okien vrátane príslušenstva a vysprávok okenných ostení podľa prílohy - predloženej špecifikácie (spolu 14 ks) a demontáž pôvodných drevených okien. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohe špecifikácii. V prípade, že v podkladoch zákazky bude uvedený konkrétny názov výrobku resp. odkaz na konkrétny výrobok, môže uchádzač predložiť aj ekvivalent k tomuto výrobku. V prípade že uchádzač predloží ekvivalent, musí spolu s ponukou doplniť aj technické údaje k ponúkanému ekvivalentu. Za ekvivalent sa považuje výrok s vlastnosťami a technickými parametrami rovnakými resp. lepšími, ako výrobok uvedený v podkladoch zákazky. Verejný obstarávateľ vystaví úspešnému uchádzačovi na predmet zákazky objednávku. Termín realizácie predmetu zákazky je do 2 mesiacov odo dňa prevzatia staveniska. Úspešný uchádzač je povinný prevziať stavenisko do 5 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky. Cenová ponuka predložená uchádzačom musí obsahovať: Identifikačné údaje uchádzača v rozsahu podľa povinnej prílohy č. 1 tejto výzvy, minimálne v rozsahu : -obchodné meno/názov uchádzača, -adresa sídla uchádzača, -štatutárny orgán -kontaktná osoba, -telefón, fax, e-mail, -IČO, DIČ, IČ DPH, -bankové spojenie, -kontaktná osoba s kontaktnými údajmi- tel. e-mail, fax, Obsah identifikačných údajov musí byť podpísaný osobou oprávnenou konať za uchádzača alebo v jeho mene. Vyplnený Návrh na plnenie kritérií podľa prílohy č.2 tejto výzvy, podľa pokynov určených na tvorbu ceny uvedených v tejto výzve. Doklady a dokumenty preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa tejto výzvy. Súhlas so spracovaním osobných údajov - povinná príloha č.4 výzvy Nepredloženie niektorého z dokumentov alebo dokladov uvedených v popise požiadaviek si zakladá právo verejného obstarávateľa nezaradiť takúto ponuku do procesu vyhodnotenia cenových ponúk.

Doplňujúce informácie

Kritérium na vyhodnotenie ponúk Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia Celková cena za celý predmet zákazky v EUR s DPH. Spôsob vyhodnocovania ponúk Po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na hodnotenie ponúk sa zostaví vzostupné poradie uchádzačov a vyhodnotí sa u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí splnenie požiadaviek na predmet zákazky a podmienok účasti. Tento spôsob vyhodnocovania možno v prípade vylúčenia uchádzača resp. ak uchádzač odmietne uzavrieť zmluvu postupne aplikovať na všetkých uchádzačov vzostupne podľa poradia. Verejný obstarávateľ vylúči z tohto verejného obstarávania uskutočňovaného formou prieskumu trhu uchádzača, ktorý nesplnil požiadavky na predmet zákazky alebo podmienky účasti. Na vyhodnotenie ponúk sa primerane použije § 53 zákona a na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa primerane použije § 40 zákona. Verejný obstarávateľ oznámi uchádzačom vylúčenie alebo výsledok vyhodnotenia ponúk. Obsah ponuky Vyplniť štruktúrované kritéria v IS EVO VER. 18.0. Cenová ponuka na celý predmet zákazky. Komunikácia Verejný obstarávateľ určuje, že komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi sa uskutoční elektronicky, a to len prostredníctvom komunikačného rozhrania IS EVO VER. 18.0, ktorého webová adresa je uvedená v odseku I.3) tejto výzvy. Na ponuky doručené prostredníctvom iného komunikačného rozhrania alebo doručené mailom alebo doručené písomne prostredníctvom pošty resp. iného doručovateľa alebo doručené po lehote na predkladanie ponúk nebude verejný obstarávateľ prihliadať a budú vylúčené z tohto verejného obstarávania. Príručky, videonávody, často kladené otázky a všetky potrebné informácie týkajúce sa komunikačného rozhrania sú zverejnené na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html. Ďalšie podmienky: Ak by vo vymedzení predmetu zákazky alebo v iných dokumentoch tejto zákazky poskytnutých verejným obstarávateľom bola odvolávka na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, potom takýto odkaz dopĺňa verejný obstarávateľ slovami alebo ekvivalentný". Verejný obstarávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu za nasledovných podmienok: predložený ekvivalent bude spĺňať požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky; alebo predložený ekvivalent bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre ako sú požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky; alebo predložený ekvivalent bude zabezpečovať výhodnejšie funkcionality a funkčnosť predmetu zákazky ako sú požiadavky verejného obstarávateľa na funkčnosť predmetu zákazky/zmluvy; alebo predložený ekvivalent nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady, ktoré by musel zabezpečiť verejný obstarávateľ v rámci súčinnosti viažucej sa k plneniu predmetu zmluvy, ktorá bola výsledkom verejného obstarávania ako prijatie ekvivalentu; a prijatím predloženého ekvivalentu nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu zákazky.