Vyhlásené obstarávanie

Videoendoskopy pre gastroenteorológiu a videoendoskopická zostava


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Nemocnica Poprad a. s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
169 943,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33168000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
19. Apríl 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
28. Apríl 2023
Dátum otvárania ponúk:
28. Apríl 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

1. Predmetom zákazky je dodanie Videoendoskopov pre gastroenteorológiu a videoendoskopickej zostavy pre Centrálne operačné sály vrátane poskytnutia súvisiacich služieb (ďalej len predmet zákazky). Predmet zákazky je rozdelený na dve (2) nižšie uvedené samostatné časti (ďalej aj Časti predmetu zákazky alebo len Časti ale aj jednotlivo ako Časť): 1.1 Časť I: Videoendoskopy pre gastroenteorológiu; 1.2 Časť II: Videoendoskopická zostava pre Centrálne operačné sály.. 1. Predmetom Časti I. predmetu zákazky je dodávka nižšie uvedených položiek vrátane poskytnutia súvisiacich služieb: Položka č. 1 Videogastroskop 1 ks Položka č. 2 Videokolonoskop 1 ks Položka č. 3 Videoduodenoskop 1 ks 2. Podrobný opis Časti I. predmetu zákazky je uvedený v prílohe č. 1 Podrobný opis predmetu zákazky a cenová tabuľka Doplňujúcich informácií k výzve.1. Predmetom Časti II. predmetu zákazky je dodávka videoendoskopickej zostavy pre Centrálne operačné sály 1 ks vrátane poskytnutia súvisiacich služieb. 2. Podrobný opis Časti II. predmetu zákazky je uvedený v prílohe č. 1 Podrobný opis predmetu zákazky a cenová tabuľka Doplňujúcich informácií k výzve.

Doplňujúce informácie

1.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami, postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO, tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi, resp. záujemcami, počas celého procesu verejného obstarávania. Komunikácia bude prebiehať v slovenskom jazyku. Ďalšie informácie týkajúce sa spôsobu komunikácie sú uvedené v Doplňujúcich informáciách k výzve na predkladanie ponúk. 2.Požiadavky ustanovujúce spôsob predloženia ponúk a ich obsah sú uvedené v Doplňujúcich informáciách k výzve na predkladanie ponúk. 3.Verejný obstarávateľ bude uplatňovať opatrenia upravené v § 10 ods. 4 ZVO a súvisiacich ustanoveniach ZVO voči hospodárskym subjektom z tretích štátov, na základe ustanovení nariadenia vlády. 4.Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ak bude naplnená niektorá z podmienok uvedených v § 11 ods.1 ZVO. 5.Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je (i) zeleným verejným obstarávaním, (ii) obstarávaním inovácií ani (iii) obstarávaním zameraným na sociálne aspekty.