Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia parku pri ubytovacom zariadení a nákup párty stanu


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
INTES Poprad, s.r.o.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
158 171,32
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
03121100-6
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
11. December 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
16. Január 2015
Dátum otvárania ponúk:
16. Január 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie obálok ponúk sa uskutoční v sídle spoločnosti INTES Poprad, s.r.o., Nám. sv. Egídia 95, Poprad.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je nákup tovarov a realizácia exteriérových úprav okolia ubytovacieho zariadenia a dodávka párty stanu so spevnenou podlahou. Predmet zákazky je rozdelený na 2 samostatné časti. Bližší popis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch..

Doplňujúce informácie

(1) Žiadosť o súťažné podklady môže záujemca doručiť na emailovú adresu kontaktného miesta verejného obstarávateľa: inowis@inowis.sk. Žiadosť musí obsahovať kompletné identifikačné údaje žiadateľa (názov, adresa sídla, kontaktný e-mail), uvedený predmet žiadosti (čo sa žiada), meno referenta zodpovedného za žiadosť a jeho telefónne číslo. Žiadosť musí byť napísaná v slovenskom alebo českom jazyku. Na žiadosti doručené na inú adresu, alebo v inom jazyku alebo nezrozumiteľné žiadosti sa nebude reagovať. Po doručení kompletnej žiadosti budú záujemcovi elektronicky zaslané súťažné podklady. Súťažné podklady sa záujemcovi poskytnú výhradne elektronicky formou e-mailu, verejný obstarávateľ nebude poskytovať záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. (2) Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si o súťažné podklady požiadali aj vtedy, ak získali súťažné podklady od inej fyzickej alebo právnickej osoby, príp. z profilu verejného obstarávateľa. V prípade, že záujemca nepožiada o súťažné podklady, verejný obstarávateľ nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto súťaži. V prípade, že potenciálny záujemca nepožiada o súťažné podklady zákazky, koná tak na vlastnú zodpovednosť a vlastné riziko. (3) Súťažné podklady sú záujemcom voľne prístupné i na profile verejného obstarávateľa, ktorý je zriadený v súlade s § 113 ods. 3 ZVO. Verejný obstarávateľ bude zverejňovať všetky vysvetlenia, prípadné zmeny, doplnenia a odpovede na prijaté žiadosti o nápravu na svojom profile v rámci danej zákazky, pokiaľ to informačný systém UVO umožní. (4) Akákoľvek komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude výlučne v slovenskom jazyku. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk. (5) Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov súvisiacich s touto výzvou, znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. (6) Verejný obstarávateľ umožňuje v zmysle § 19 ods. 2 ZVO predložiť ponuku v štátnom jazyku (jazyk slovenský) alebo v českom jazyku. (7) Uchádzači predložia originály alebo úradne osvedčené kópie požadovaných dokladov, ak nie je uvedené inak. Všetky doklady musia byť platné a odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom (slovenskom) jazyku. (8) Žiadosť o vysvetlenie podmienok účasti a súťažných podkladov musí byť doručená v listinnej podobe v lehote v zmysle § 100 ods. 1 písm. e) ZVO do kontaktného miesta verejného obstarávateľa: INOWIS, s.r.o., Petzvalova 27, 010 15 Žilina s označením Žiadosť o vysvetlenie - INTES Poprad - NEOTVÁRAŤ. Na žiadosti doručené po zákonnej lehote alebo doručené na inú adresu verejný obstarávateľ nebude reagovať. (9) Osobné doručenie a preberanie písomností v kontaktnom mieste verejného obstarávateľa je možné v pracovných dňoch od 08:00 do 15:00 hod. Upozorňujeme, že je potrebné dohodnúť si VOPRED čas doručenia/preberania u kontaktnej osoby verejného obstarávateľa. (10) Ponuku záujemca doručí v zalepenej obálke/uzavretom obale s označením PONUKA - INTES Poprad - NEOTVÁRAŤ poštou, kuriérnou službou alebo osobne na adresu kontaktného miesta verejného obstarávateľa: INOWIS, s.r.o., Petzvalova 27, 010 15 Žilina. Na obale musí byť uvedené obchodné meno a sídlo uchádzača. Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom "Kritériá" a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom "Ostatné". (11) Žiadosti o nápravu doručí záujemca/uchádzač v listinnej podobe poštou, kuriérnou službou alebo osobne na adresu kontaktného miesta verejného obstarávateľa: INOWIS, s.r.o., Petzvalova 27, 010 15 Žilina s označením Žiadosť o nápravu - INTES Poprad - NEOTVÁRAŤ. (12) Predmet zákazky verejný obstarávateľ bude financovať z projektu v rámci Operačného programu Konkurencieschopnosť a hospodársky rast. Verejné obstarávanie sa vyhlasuje pred podaním Žiadosti o nenávratný finančný príspevok k danému projektu. Predmet zákazky bude dodaný až po schválení projektu verejného obstarávateľa a podpísaní zmluvy o nenávratnom finančnom príspevku v rámci podaného projektu. V prípade neschválenia projektu verejného obstarávateľa sa predmet zákazky nebude realizovať.