Vyhlásené obstarávanie

Bezpečnostné orezy a výruby stromov na strediskách STARZ


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Správa telovýchovných a rekreačných zariadení hl.mesta SR Bratislavy
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
163 360,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
77211400-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
5. Apríl 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
17. Apríl 2023
Dátum otvárania ponúk:
17. Apríl 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Vzhľadom na zvýšenie bezpečnosti na strediskách STARZ je potrebné zabezpečiť realizáciu bezpečnostného orezu a výrubu stromov. Uvedené bezpečnostné orezy a výruby stromov sa budú realizovať na stromoch, ktoré bezprostredne ohrozujú život, zdravie alebo majetok a hrozí vznik značnej škody, resp. na základe arboristických posudkov. Bezpečnostný orez a výrub stromov sa bude realizovať horolezeckou technikou, alebo s použitím pracovnej plošiny, súčasťou je likvidácia odpadu zneškodnenie odpadu podľa zákona o odpadoch č. 79/2015 Z. z.. Vzhľadom na zvýšenie bezpečnosti na strediskách STARZ je potrebné zabezpečiť realizáciu bezpečnostného orezu a výrubu stromov. Uvedené bezpečnostné orezy a výruby stromov sa budú realizovať na stromoch, ktoré bezprostredne ohrozujú život, zdravie alebo majetok a hrozí vznik značnej škody, resp. na základe arboristických posudkov. Bezpečnostný orez a výrub stromov sa bude realizovať horolezeckou technikou, alebo s použitím pracovnej plošiny, súčasťou je likvidácia odpadu zneškodnenie odpadu podľa zákona o odpadoch č. 79/2015 Z. z. Výsledkom zadávania zákazky má byť uzavretie zmluvy na 24 mesiacov.

Doplňujúce informácie

Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronickej platformy (IS EVO) Ponuku môžu predložiť len uchádzači ktorí sú v systéme OVERENÍ a AKTÍVNI Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Úspešný uchádzač predloží k podpisu zmluvy Doklad o poistení zodpovednosti za škodu minimálne vo výške 100 000 Eur. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, ktorého subdodávatelia majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora, s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora, a ktorého konečným užívateľom výhod zapísaným v registri partnerov verejného sektora je niektorá z osôb uvedená v § 11 ods. 1 písm. c) Ďalšie informácie sú uvedené vo Výzve na predkladanie ponúk.