Vyhlásené obstarávanie

Bratislava, HS Devínska Nová Ves – výstavba objektu“ - vypracovanie projektovej dokumentácie a zabezpečenie výkonu odborného autorského dohľadu projektanta


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
175 210,49
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71250000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
5. Apríl 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
4. Máj 2023
Dátum otvárania ponúk:
4. Máj 2023
Ponuka musí platiť do:
3. Máj 2024
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE na to určenej, umožní účasť na otváraní ponúk prostredníctvom online sprístupnenia ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a určeným spôsobom komunikácie
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 14

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je vypracovanie projektovej dokumentácie a zabezpečenie výkonu odborného autorského dohľadu projektanta pre akciu Bratislava, HS Devínska Nová Ves výstavba objektu. Predmetom zákazky je vypracovanie projektovej dokumentácie a zabezpečenie výkonu odborného autorského dohľadu projektanta pre akciu Bratislava, HS Devínska Nová Ves výstavba objektu v nasledovnom rozsahu: 1. Zabezpečenie vstupných podkladov a) vypracovanie inžiniersko-geologického prieskumu a hydrogeologického prieskumu v rozsahu potrebnom pre vypracovanie projektu stavby b) polohopisné a výškopisné zameranie areálu a okolia v rozsahu potrebnom pre vypracovanie projektu stavby 2. Zabezpečenie predprojektovej prípravy stavby a) vypracovanie stavebného zámeru verejnej práce (stavby) na základe schválenej základnej investičnej požiadavky b) zabezpečenie dokladov - rozhodnutí, stanovísk, vyjadrení, súhlasov alebo iných opatrení dotknutých orgánov štátnej správy, obce a iných organizácii k stavebnému zámeru a dokumentácii pre územné konanie v potrebnom rozsahu, ktoré je potrebné priložiť k návrhu na vydanie územného rozhodnutia. c) zapracovanie pripomienok vyplývajúcich zo stanovísk odborných zložiek 3. Zabezpečenie projektovej prípravy stavby a)vypracovanie realizačného projektu stavby na základe schváleného stavebného zámeru, podmienok z právoplatného územného rozhodnutia a podľa pokynov verejného obstarávateľa vrátane: - energetického hodnotenia budovy podľa § 4a zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 555/2005 Z. z. o energetickej hospodárnosti budov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o EHB) v rozsahu podľa bodu 3 časti B tohto opisu predmetu zákazky -popisu prác s výkazom výmer, špecifikácií strojov a zariadení a kontrolného rozpočtu stavby podľa bodu 4 časti B tohto opisu predmetu zákazky, b) zabezpečenie dokladov - rozhodnutí, stanovísk, vyjadrení, súhlasov, posúdení, alebo iných opatrení dotknutých orgánov štátnej správy, obce a iných organizácii (vrátane odborného stanoviska oprávnenej právnickej osoby podľa zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o BOZP) z hľadiska bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a k vyhradeným technickým zariadeniam) k projektu stavby pre stavebné povolenie v nevyhnutnom rozsahu, ktoré je potrebné priložiť k žiadosti o stavebné povolenie. c) zapracovanie pripomienok vyplývajúcich zo stanovísk odborných zložiek MV SR a dotknutých orgánov štátnej správy, obce a iných organizácii do dokumentácie pre stavebné povolenie, 4. Počas realizácie stavby zabezpečenie výkonu odborného autorského dohľadu projektanta

Doplňujúce informácie

1.V rámci tejto verejnej súťaže sa uplatňujú ustanovenia § 66 ods.7 písm. b) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon"), teda ak verejný obstarávateľ nepoužije elektronickú aukciu, môže rozhodnúť, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 2. Vzhľadom na obmedzenú funkčnosť Informačného systému zberu údajov, prostredníctvom ktorého verejný obstarávateľ zverejňuje toto oznámenie (obmedzený objem textu), nie je možné v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania zverejniť informácie v úplnom rozsahu, preto ich verejný obstarávateľ zverejňuje v súťažných podkladoch, ktoré sú voľne a neobmedzene prístupné v profile verejného obstarávateľa. 3.Verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov k súťažným podkladom a všetkým dokumentom potrebným na vypracovanie ponuky a to prostredníctvom ich zverejnenia v profile verejného obstarávateľa, ktorého webová adresa je uvedená v bode I.1) tohto oznámenia pod názvom: "Adresa stránky profilu kupujúceho (URL):" 4.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, postupovať v zmysle § 20 zákona prostredníctvom elektronického prostriedku JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície, za okamih doručenia sa v elektronickom prostriedku JOSEPHINE preto považuje okamih jej odoslania v elektronickom prostriedku JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou systému. 5.Komunikácia medzi obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom bude uskutočňovaná písomne v elektronickej podobe prostredníctvom elektronického prostriedku JOSEPHINE. Záujemca/uchádzač je povinný predkladať obstarávateľovi svoje podania v elektronickej forme prostredníctvom elektronického prostriedku JOSEPHINE, Ponuka sa vyhotovuje elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona a vložená do elektronického prostriedku JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese uvedenej v bode I.3) tohto oznámenia. Všetky vysvetlenia SP, rovnako ako vybavenia žiadostí o nápravu, bude verejný obstarávateľ uverejňovať v profile verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ bude doručovať žiadosti a prípadné otázky pre záujemcov/uchádzačov rovnako prostredníctvom elektronického prostriedku JOSEPHINE. 6. Podľa ust, § 20 ods.4 zákona: "Informačný systém zabezpečuje riadenie prístupu prostredníctvom identifikácie a autentifikácie pristupujúcej osoby," Podrobnosti o registrácii, identifikácii a autentifikácii uchádzačov sú uvedené v manuáloch elektronického prostriedku JOSEPHINE zverejnených v Knižnici manuálov a odkazov na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/sk/ . 7. Obhliadka miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa uskutoční 18.04.2023 o 10:00 hod. na adrese: Bratislava, časť Devínska Nová Ves, Vápencová ulica, č. parc.: 2306/6, 2306/63, a ďalšie (LV č.259, katastrálne územie Devínska Nová Ves). Účasť na obhliadke je záujemca povinný oznámiť najneskôr do 17.04.2023 do 13:00 hod zástupcovi verejného obstarávateľa emailom alebo telefonicky. Účasť oznámte emailom na adrese viktoria.grebacova@minv.sk; tel:+421 961 033836. 8. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania bude povinný predložiť doklady uvedené v bode 25.2. súťažných podkladov. 9.Požaduje sa zábezpeka ponuky vo výške 5 000,00 EUR. Podmienky zábezpeky sú uvedené v bode 14. súťažných podkladov. 10. Dĺžka trvania zákazky, uvedená v bode II.7.) tohto oznámenia je počítaná do 14 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy pre body 1až 3 opisu predmetu zákazky. Pre bod 4 opisu predmetu zákazky následne od odovzdania staveniska do ukončenia kolaudačného konania .