Vyhlásené obstarávanie

Zhodnocovanie biologicky rozložiteľných komunálnych odpadov v obci Kľušov


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Kľušov
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
458 409,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
16600000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
3. Apríl 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
2. Máj 2023
Dátum otvárania ponúk:
2. Máj 2023
Ponuka musí platiť do:
31. December 2023
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastníť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení budú zverejnené informácie v zmysle ZVO.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v dňoch (od zadania zákazky) : 180

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie technického vybavenia pre projekt Zhodnocovanie biologicky rozložiteľných komunálnych odpadov v obci Kľušov pre verejného obstarávateľa vrátane dopravy a zaškolenia. Zákazka sa delí na deväť častí: Časť A: Mobilná kompostáreň Časť B: Kolesový traktor s príslušenstvom Časť C: Traktorový náves trojstranný sklápač Časť D: Mulčovač s košom Časť E: Drvič za traktor Časť F: Dvojnápravový kontajnerový náves Časť G: Veľkoobjemové kontajnery Časť H: Traktorová kosačka Časť: I: Automobilové mostné váhy. Predmetom zákazky je dodanie mobilnej kompostárne s príslušenstvom vrátane dopravy a zaškolenia obsluhy. Množstvo: Mobilná kompostáreň - 1 ks Podrobne je predmet zákazky špecifikovaný v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.Predmetom zákazky je dodanie kolesového traktora s príslušenstvom vrátane dopravy a zaškolenia obsluhy. Množstvo: 1. Kolesový traktor - 1 ks 2. Čelný nakladač - 1 ks 3. Paletizačné vidly - 1 ks 4. Hydraulická ruka - nová - 1 ks 5. Kliešte nové - 1 ks Podrobne je predmet zákazky špecifikovaný v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.Predmetom zákazky je dodanie návesu trojstranného sklápača vrátane dopravy a zaškolenia obsluhy Množstvo: Traktorový náves-1 ks Podrobne je predmet zákazky špecifikovaný v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.Predmetom zákazky je dodanie mulčovača s košom vrátane dopravy a zaškolenia obsluhy. Množstvo Mulčovač s košom-1 ks Podrobne je predmet zákazky špecifikovaný v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.Predmetom zákazky je dodanie drviča za traktor vrátane dopravy a zaškolenia obsluhy. Množstvo: Drvič za traktor - 1 ks Podrobne je predmet zákazky špecifikovaný v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.Predmetom zákazky je dodanie dvojnápravového kontajnerového návesu vrátane dopravy a zaškolenia obsluhy. Množstvo: Dvojnápravový kontajnerový náves-1 ks. Podrobne je predmet zákazky špecifikovaný v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.Predmetom zákazky je dodanie veľkoobjemových kontajnerov vrátane dopravy Množstvo: Veľkoobjemový kontajner typ č. 1 - 1 ks Veľkoobjemový kontajner typ č. 2 - 2 ks Podrobne je predmet zákazky špecifikovaný v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.Predmetom zákazky je dodanie traktorovej kosačky vrátane dopravy. Množstvo: Traktorová kosačka - 1 ks. Podrobne je predmet zákazky špecifikovaný v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladovPredmetom zákazky je dodanie automobilovej mostnej váhy vrátane dopravy a zaškolenia obsluhy. Množstvo: Automobilové mostné váhy nové - 1 ks Podrobne je predmet zákazky špecifikovaný v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov

Doplňujúce informácie

Celá ponuka a ďalšie doklady a dokumetny vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom (slovenskom) jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho (slovenského) jazyka; to neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazky. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka. 2. Verejný obstarávateľ pri zadávaní tejto zákazky požaduje dodržiavať Etický kódex záujemcu/ uchádzača vo verejnom obstarávaní, ktorý je zverejnení na: https://www.uvo.gov.sk/zaujemca-uchadzac/eticky-kodex-zaujemcu-uchadzaca 3. Verejný obstarávateľ podľa ustanovenia § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 4. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo Výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. 5. Platnosť zmluvy je stanovená podpisom oboch zmluvných strán. Zmluva nadobúda účinnosť dňom nasledujúcim po dni kumulatívneho splnenia všetkých nasledujúcich podmienok: - po jej zverejnení na webovom sídle verejného obstarávateľa. Túto skutočnosť oznámi verejný obstarávateľ e-amailom úspešnému uchdzáčovi na adresu uvedenú v kúpnej zmluve v článku. - došlo k ukončeniu finančnej kontroly, v rámci ktorej poskytovateľ neidentifikoval nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok verejného obstarávania (po doručení správy z kontroly prijímateľovi), alebo v rámci ktorej kupujúci ako prijímateľ súhlasil s výškou ex ante finančnej opravy uvedenej v návrhu správy/správe z kontroly a splnil podmienky na uplatnenie ex ante finynčnej opravy podľa metodického pokynu, ktorý upravuje postup pri určení finančných opráv za verejné obstarávanie. 6. Verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti uskutoční po vyhodnotení ponúk u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. 7. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby navrhovaný subdodávateš splňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazujú vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorý má subdodávateľ plniť. Zároveň verejný obstarávateľ požaduje aj uvedenie podielu, ktorú má subdodávateľ plniť. 8. Komunikácia medzi obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom bude uskutočňovaná písomne v elektronickej podobe prostredníctvom systému pre VO - JOSEPHINE (Ďalej aj "JOSEPHINE"). Záujemca/uchádzač je povinný predkladať obstarávateľovi svoje podania v elektronickej forme prostredníctvom systému JOSEPHINE, kontaktná osoba: Jozef Valko,+421 544723454, obecklusov2020@gmail.com. Všetky vysvetlenia SP, rovnako ako kladné vybavenia žiadostí o nápravu, bude obstarávateľ uverejňovať v systéme JOSEPHINE. Obstarávateš bude doručovať žiadosti a prípadne otázky pre záujemcov/uchádzačov rovnako prostredníctvom systému JOSEPHINE. 9. Pravidlá pre doručovanie zásielky sa považujú za doručenú záujemcovi/uchádzačovi, ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme JOSEPHINE považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou systému. 10. Predmetné obstarávanie nepatrí medzi zelené verejné obstaránie, obstarávanie inovácií a obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 11. UChádzač môže predložiť ponuku na jednu alebo viac častí zadávania zákazky.