Vyhlásené obstarávanie

Odstránenie nedostatkov v ochrannej stavbe civilnej ochrany na PDÚ Nové Zámky, Kukučínova 1, 940 02 Nové Zámky


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
21 261,50
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
75222000-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
14. Marec 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
24. Marec 2023
Dátum otvárania ponúk:
24. Marec 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Odstránenie nedostatkov v ochrannej stavbe civilnej ochrany na PDÚ Nové Zámky, Kukučínova 1, 940 02 Nové Zámky. Odstránenie nedostatkov zo Správy z vonkajšej odbornej prehliadky TNS a stave vodného, kalového hospodárstva 12/2019/DU-NZ: -1 ks oceľová nádoba skorodovaná, netesná neexistuje technický list a prehlásenie o zhode celková repasia. -Bezpečnostná výstroj a armatúry na nádrži: sú skorodované, neúplné a nefunkčné, prestarnuté po dobe životnosti celková repasia. -Kanalizácia nie je vo vyhovujúcom stave, zariadenia pre účely prečerpávania kalu nie je funkčné, uzatváracie armatúry (šupátka) sú skorodované, nefunkčné guličky a odtoky od jednotlivých spotrebičov sú nefunkčné, prestarnuté po dobe životnosti repasovať. -Rozvod vody a hlavný prívod vody pozinkované rúry sú skorodované , zanesené vrátane prepojovacích fitingov, sú prestarnuté po dobe životnosti celková repasia. -Zriaďovacie predmety (WC 2 ks a umývadlá 1 ks) sú prestarnuté a po dobe životnosti vymeniť vnútorný plavákový mechanizmus, uzatváracie ventily , vodovodné batérie. -Spracovať funkčnú a prevádzkovú schému a prevádzkový predpis pre obsluhu a údržbu vodného a kalového hospodárstva a TNS. -Elektrický kompresor pre tlakovanie vodnej nádrže je nefunkčný, skorodovaný, po dobe životnosti vymeniť. -Ručné kalové čerpadlo Lila 75 nefunguje správne, má ťažký chod celková repasia. -Elektrické kalové čerpadlo FEKA-03_FE je nefunkčné vrátane elektromotora celková repasia. Plavákový mechanizmus pre spúšťanie kalového čerpadla zadrháva celková repasia vrátanie sacieho koša. -Vykonať celkovú repasiu rozvodných potrubí a uzatváracích armatúr kalového prečerpávacieho systému, sú po dobe životnosti, nefunkčné. Odstránenie nedostatkov z revízie FVZ záverečný protokol č. 2019/DU NZ: -Stav nasávacích strán: S1 nie je prevádzky schopná, NH1 nie je prevádzky schopná, končí v protiplynovej predsieni, treba ju dobudovať, nameraný odpor 30 Pa, potrebné predĺžiť potrubie sacej strany až do chodby suterénu a opatriť nasávacou hlavicou. -NH2 nie je funkčne spôsobilá, nie je namontovaný správny typ hlavice, nameraní odpor 40 Pa. -Projektovo zdokumentovať sacie strany S1 a S2. -Vymeniť HPF, je zanesený, má vysoký odpor. -Utesniť prestupy inštalácií, zrekonštruovať PP a jeho tesnenie so zárubňou, vydutá stena od vlhkosti, skorodované uzatváracie páky, poistné perá, vyčistiť výlez a projektovo zakresliť polohu. -Na dverách a poklopoch výrazne označiť polohy O, Z. -Spraviť drobný vysprávky stien a opraviť maľovky 20m2. -Doplniť príslušenstvo a náhradné diely: -olejnička vrátane oleja na prístroje - 1ks -drôt kruhový DN 4mm 5bm -smaltový drát DN 0,5mm 2bm -kolík v.č. 400 804 2ks Zabezpečiť školenie CO v zmysle § 6 ods. 1. písm c) vyhlášky MV SR č. 303/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov pre 2 osoby - termín dodania školenia je totožný s termínom dodania predmetu zákazky.

Doplňujúce informácie

Predmetné verejné obstarávanie je: d) žiadne z uvedených Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní medzi verejným obstarávateľom a hospodárskym subjektom (záujemcom/uchádzačom) sa uskutočňuje písomne v slovenskom jazyku, prostredníctvom elektronických prostriedkov (elektronická komunikácia). Verejný obstarávateľ oznamuje, že toto verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom Informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie verzia 18.0 (ďalej len IS EVO), ktorý spravuje Úrad vlády Slovenskej republiky, avšak sprístupňuje Úrad pre verejné obstarávanie. IS EVO je dostupný na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie na adrese: Elektronická platforma | informačný systém verejnej správy (gov.sk) Všetky písomné, procesné úkony vo verejnom obstarávaní súvisiace s komunikáciou medzi verejným obstarávateľom a hospodárskym subjektom (záujemcom/uchádzačom) budú uskutočňované elektronicky prostredníctvom IS EVO na adrese: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/461445 Metodika/postup používania IS EVO pre záujemcu/uchádzača vo forme Príručka používateľa informačného systému Elektronického verejného obstarávania - IS EVO časť Záujemca/Uchádzač Pracovné postupy, verzia 1.3 je zverejnená na webovej stránke Úradu vlády Slovenskej republiky na adrese: https://eplatforma.vlada.gov.sk/dokumentacia/?csrt=13443941937367021297 Používanie IS EVO pre záujemcu/uchádzača vo forme Video návodov časť Záujemca/Uchádzač je zverejnené na zverejnená na webovej stránke Úradu vlády Slovenskej republiky na adrese: https://eplatforma.vlada.gov.sk/videonavody/?csrt=13443941937367021297 Verejný obstarávateľ pri elektronickej komunikácii prostredníctvom IS EVO určil, že moment odoslania informácie sa považuje za moment doručenia informácie adresátovi, t. j. dátum odoslania = dátum doručenia (tzn. doručenie informácie nastáva odoslaním). Komunikácia vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje výlučne prostredníctvom elektronických prostriedkov IS EVO. Uchádzač predloží ponuku výlučne elektronicky prostredníctvom IS EVO v lehote na predkladanie ponúk. Záujemca môže požiadať o vysvetlenie informácií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk a to prostredníctvom IS EVO do lehoty na predkladanie ponúk. Vysvetľovanie ponúk sa uskutoční výlučne prostredníctvom IS EVO. Do predmetu správy záujemca uvedie označenie Žiadosť o vysvetlenie. Uchádzač musí svoju žiadosť doručiť verejnému obstarávateľovi max. 48 hodín (počas pracovných dní) pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, tak aby mal verejný obstarávateľ dostatok času na spracovanie žiadosti a doručenie odpovede všetkým záujemcom. Záujemcom bude vysvetlenie doručené elektronicky v systéme EVO najneskôr 24 hodín (počas pracovných dní) pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. O doručení správy bude záujemca informovaný prostredníctvom notifikačného emailu na e-mailovú adresu zadanú pri registrácií. Ak úspešný uchádzač zo závažných dôvodov odstúpi od zmluvy/objednávky na predmet obstarávania alebo nedodrží podmienky vyhláseného prieskumu trhu, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uzatvoriť zmluvný vzťah s uchádzačom, ktorý sa umiestnil po vyhodnotení ponúk za úspešným uchádzačom ako ďalší v poradí.