Vyhlásené obstarávanie

Čerstvé pečivo, pekársky tovar


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Stredná odborná škola polytechnická
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
15 357,15
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
15812100-4
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
2. Marec 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
13. Marec 2023
Dátum otvárania ponúk:
13. Marec 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Opis obstarávania

Čerstvé pečivo, pekársky tovar Požiadavky na chlieb, pečivo: - iba čerstvé a nedopekané výrobky, - bez obsahu konzervačných látok, syntetických farbív a dochucovadiel.. Predmetom zákazky je nákup chleba a pečiva. Tovar musí byť dodaný nepoškodený v zdravom a čerstvom stave v najvyššej kvalite a s vysledovateľnosťou pôvodu podľa požiadavky verejného obstarávateľa a v súlade s platnou legislatívou SR a EÚ. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru na mieste určenia. Množstvá tovarov budú upresnené pravidelnými objednávkami. Predmet zákazky musí spĺňať všetky zákonom stanovené normy pre daný predmet zákazky, musí byť prvej akostnej triedy a musí spĺňať všetky požiadavky na zdravotné nezávadný tovar. Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula. Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, aby sa zachovala zdravotná bezchybnosť. Predpokladané množstvá sú iba orientačné, určené na základe predchádzajúcej spotreby verejného obstarávateľa a budú upravované počas platnosti rámcovej dohody podľa aktuálnych potrieb. V prípade porušenia platných právnych predpisov, týkajúcich sa zabezpečenia bezpečnosti potravín zo strany predávajúceho a prípadného zistenia tohto porušenia zo strany kontrolného orgánu, preberá predávajúci na seba všetky náklady súvisiace s prípadným sankčným postihom kupujúceho kontrolným orgánom. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru podľa nevyhnutnej potreby verejného obstarávateľa počas trvania rámcovej dohody. Verejný obstarávateľ pri realizácii dodávok tovaru bude vykonávať kontrolu prebratého tovaru. Verejný obstarávateľ s víťazným uchádzačom podpíše rámcovú dohodu na obdobie 12 mesiacov, tovar bude objednávať na základe pravidelných čiastkových objednávok podľa potreby. Uchádzač sa zaväzuje dodávať verejnému obstarávateľovi tovar priebežne počas platnosti a účinnosti Rámcovej dohody do miesta dodania tovaru v lehote najneskôr do 24 hodín od doručenia objednávky na základe rozhodnutia zodpovednej osoby, ktorá uvedie v čiastkovej písomnej alebo telefonickej objednávke, termín a čas doručenia tovaru. Tovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré budú obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru, požadované miesto a lehotu plnenia, tak aby bola zabezpečená kvalita tovaru z hľadiska záruky, druhu výrobku a počtu stravujúcich sa žiakov a zamestnancov. Verejný obstarávateľ vyhodnocuje ponuky na základe objektívnych kritérií na vyhodnotenie ponúk, ktoré súvisia s predmetom zákazky, s cieľom určiť ekonomicky najvýhodnejšiu ponuku. Verejným obstarávateľom určené kritéria sú nediskriminačné a podporujú hospodársku súťaž. Ponuky uchádzačov sa budú vyhodnocovať na základe najnižšej ceny za celkové množstvo v kilogramoch v EUR s DPH v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní.

Doplňujúce informácie

Uchádzač vpíše svoju ponuku do tabuľky - Príloha č. 1 Špecifikácia_Čerstvé pečivo pekársky tovar. Naša škola má okolo 180 stravníkov. Prosíme naceňovať okrem mernej jednotky aj cenu za kilogram (kg), nakoľko oslovení pekári pečú tovar v rôznych gramážach. Dodanie a fakturácia budú samozrejme na kusy, preto potrebujeme vedieť aj cenu za jednotku. Zároveň prosíme, aby tovar v inej gramáži bol viditeľne v zozname vyznačený, uvedená gramáž akú ponúkate, prípadne ak nemáte taký tovar, prosíme naceniť veľmi podobnú a porovnateľnú alternatívu (a tiež uviesť gramáž hmotnosť). Napr. rožok niektorí pekári pečú 40 g, iní 50 g, atď. Ponúkanú cenu je potrebné uviesť najviac na 3 desatinné miesta. Kritériom na vyhodnotenie ponúk bude najnižšia cena za celý predmet zákazky. Následne bude s vybraným uchádzačom uzavretá rámcová dohoda na obdobie 12 mesiacov. V prípade doplnenia informácii neváhajte sa obrátiť na mail ingrid.cengelova@vuczilina.sk.