Vyhlásené obstarávanie

II. etapa modernizácie výroby v spoločnosti RNDr. Hubert Klčo - FLY


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
RNDr. Hubert Klčo - FLY
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
104 980,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
42991200-1
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
2. December 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
19. December 2014
Dátum otvárania ponúk:
19. December 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
RNDr. Hubert Klčo - FLY, Rakárenská 833/17, 901 01 Malacky
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Jedná sa o zákazku na dodanie tovarov s názvom "II. etapa modernizácie výroby v spoločnosti RNDr. Hubert Klčo - FLY" Predmet zákazky je rozdelený na 2 časti a jedná sa o dodanie nasledovného tovaru: 1. časť predmetu zákazky: UV LED tlačiareň,1ks 2. časť predmetu zákazky: Tlačiareň pre solventnú tlač, 1ks Ďalšie informácie o jednotlivých častiach viď nižšie. Podrobné požiadavky sú uvedené v Súťažných podkladoch, najmä v časti D - Opis predmetu zákazky. Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu alebo viac častí predmetu zákazky..

Doplňujúce informácie

1. Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov sa podáva písomne v slovenskom alebo českom jazyku na adresu Kontaktného miesta pre zaslanie Súťažných podkladov v úvode výzvy alebo na e-mailovú adresu: info@eurotender.sk. V žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov (SP) odporúčame uviesť min. nasledovné: názov zákazky, obchodné meno alebo názov uchádzača, adresu sídla alebo miesta podnikania, kontaktnú osobu a jej tel. kontakt a e-mailovú adresu zodpovednej osoby pre elektronickú komunikáciu a zaslanie súťažných podkladov. 2. Súťažné podklady sa zasielajú e-mailom na kontaktnú e-mailovú adresu záujemcu uvedenú v žiadosti o súťažné podklady. Osoba podľa §7 zákona bude vyžadovať potvrdenie o doručení SP záujemcovi. 3. Prípadné Žiadosti o vysvetlenie údajov uvedených vo výzve, podmienok účasti, Súťažných podkladov a inej sprievodnej dokumentácie - záujemca musí doručiť osobe podľa §7 zákona najneskôr 6 pracovných dní pred lehotou na predkladanie ponúk. Komunikáciu na tieto účely osoba podľa §7 zákona určuje výlučne v slovenskom jazyku alebo českom jazyku. Odporúča sa el. forma komunikácie e-mailom. 4. Osoba podľa §7 zákona môže zrušiť použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 46 zákona. 5. Uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť v tom istom postupe zadávania zákazky členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku. Osoba podľa §7 zákona vylúči uchádzača, ktorý je súčasne aj členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku. 6. Uchádzač predloží ponuku na adresu kontaktného miesta uvedenú v úvode tejto výzvy v 1 uzavretom obale, ktorý bude pozostávať z dvoch samostatných a uzavretých obalov (označených "Ostatné" a "Kritériá"). Podrobne viď v súťažných podkladoch. 7.Obsah a forma ponuky - Ponuka bude obsahovať ako svoju súčasť doklady a dokumenty uvedené v súťažných podkladoch v časti A - Pokyny pre uchádzačov , 17/Obsah a forma ponuky a bude predložená v zmysle pokynov v súťažných podkladoch. 8.Uchádzač predkladá doklady, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti ako aj iné dokumenty v ponuke ako originály alebo úradne overené kópie ak nie je uvedené inak. 9. Všetky náklady spojené s vypracovaním ponuky znáša v plnej miere uchádzač. 10. Osoba podľa §7 zákona si vyhradzuje právo neprijať ponuky ak ceny prekročia predpokladanú hodnotu zákazky v rámci vyššieho limitu uvedeného pri jednotlivých častiach zákazky v tejto výzve. 11. V súťažných podkladoch sú uvedené podrobné informácie o spracovaní ponuky, niektoré formuláre ako i ďalšie požiadavky stanovené osobou podľa §7 zákona na predmet zákazky a predkladanú ponuku. 12.Číslo právneho predpisu podľa ktorého sa táto súťaž riadi: Zákon NR SR č. 25/2 006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (uvedený v tejto výzve ako "zákon"), najmä ustanovenia §100 a nasl. týkajúce sa postupu zadávania podlimitných zákaziek bez využitia el. trhoviska. 13. RNDr. Hubert Klčo- FLY postupuje v tomto postupe zadávania zákazky v zmysle zákona ako verejný obstarávateľ, preto môže byť uvádzaná v tejto výzve ako "verejný obstarávateľ", zároveň podľa zákona je spoločnosť RNDr. Hubert Klčo- FLY zaradená ako osoba podľa § 7 ods. 1 a môže byť uvádzaná aj ako "Osoba podľa §7 zákona" . 14. V kúpnej zmluve sa predávajúci okrem iného zaviaže, že bude povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP (nenávratnom finančnom príspevku), a to oprávnenými osobami SR a EÚ v zmysle zmluvy o NFP a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 15. Kúpna zmluva bude uzatvorená a projekt bude realizovaný iba v prípade schválenia predloženej Žiadosti o NFP (nenávratný finančný príspevok) Ministerstvom pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR, ktorá bola podaná v tomto roku 2014. Osoba podľa §7 zákona si vyhradzuje v prípade neschválenia žiadosti zrušiť verejné obstarávanie v zmysle §46 ods.2 zákona.