Vyhlásené obstarávanie

Prenájom a servis piatich (5) multifunkčných kopírovacích a tlačových zariadení na obdobie 48 mesiacov


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mestská časť Bratislava - Ružinov
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
50 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30121100-4
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
1. Marec 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
13. Marec 2023
Dátum otvárania ponúk:
13. Marec 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je prenájom piatich (5) kusov multifunkčných kopírovacích a tlačových zariadení na obdobie štyridsaťosom (48) mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy o nájme a servise multifunkčných kopírovacích a tlačových zariadení s úspešným uchádzačom.. Predmetom zákazky je prenájom piatich (5) kusov multifunkčných kopírovacích a tlačových zariadení na obdobie štyridsaťosom (48) mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy o nájme a servise multifunkčných kopírovacích a tlačových zariadení s úspešným uchádzačom. Predmetom zákazky je Digitálne multifunkčné zariadenie na farebnú sieťovú tlač A3, skenovanie a kopírovanie A3 s možnosťou pripojenia 30 a viac zariadení. Plne funkčné zariadenie (vrátane toneru, developera, valca ...) pripravené k okamžitému použitiu. Zariadenia musia mať k dispozícii sieťový farebný skener, obojstranný podávač originálov ADF, duplex, minimálne tri zásobníky (A4, A3, bočný podávač). Podstavec, stolík ak je potrebný, aby zariadenie bolo samostatne stojace. Predmetom zákazky je dodanie, inštalácia, konfigurácia, upgrade, servis centralizovaného softvérového riešenia pre riadenie a sledovanie tlače vrátane OCR softvéru s potrebným počtom licencií podľa zadanej technickej špecifikácie. Podrobná funkčná špecifikácia kopírovacích strojov je upravená v Prílohe č. 5 tejto výzvy. Opis predmetu zákazky tvorí aj Príloha č. 6 Zmluva o nájme a servise multifunkčných kopírovacích a tlačových zariadení. Súčasťou predmetu zákazky je aj: -doprava na miesto plnenia, -inštalácie na mieste plnenia, -zaškolenia obsluhy (užívateľov) a administrátorov, -kompletná servisná starostlivosť a udržiavanie zariadení v prevádzkyschopnom stave (opravy, servis, všetky druhy údržby, čistenie) -servisný zásah do dvadsaťštyri (24) hodín od nahlásenia poruchy (počas pracovných dní) na mieste používania zariadenia. Verejný obstarávateľ požaduje dodanie nového nepoužívaného tovaru. Predmetom prenájmu nie je dodávka papiera.

Doplňujúce informácie

1. Verejné obstarávanie sa uskutočňuje prostredníctvom elektronickej platformy IS EVO 2.Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk u uchádzača, ktorý sa umiestnil ako prvý v poradí.