V rámci zákazky budú realizované dve hlavné aktivity: 1. Zvýšenie kvality poskytovaných služieb v kultúrnej inštitúcii prostredníctvom zlepšenia priestorového riešenia a funkčnosti priestorov tzv. Tabačiarne prostredníctvom: predelovacej sklenenej steny, odhlučnenia hlavnej sály, zlepšenia akustických a svetelných pomerov a 2. Zlepšenie úrovne hygienických štandardov kultúrnej inštitúcie prostredníctvom zabezpečenia COVID brány, čiže kontrolného systému slúžiaceho na ochranu zdravia v boji proti COVID-19 pre návštevníkov, ako aj osôb pôsobiacich v zázemí kultúrnej inštitúcie. Podrobný opis predmetu zákazky predkladá verejný obstarávateľ v rozpočtoch a v projektovej dokumentácii (súbory Pracovne podklady zamok Holic.pdf, Audiovizualna technika specifikacia.docx, Kontrolny COVID system specifikacia.docx, Vybavenie - specifikacia.docx), ktoré sa nachádzajú v dokumentoch zákazky. V prípade, že sa v súbore VnaPP.docx, ktorý sa nachádza v dokumentoch zákazky ako Výzva na predkladanie ponúk a jej prílohách nachádza názov, druh alebo výrobca, uchádzač môže použiť ekvivalent.. Výber zhotoviteľa na predmet zákazky uvedený v prílohe č. 1 súboru VnaPP.docx (súbor Vybavenie - specifikacia.docx), zverejnenej v profile verejného obstarávateľa v dokumentoch zákazky.Výber dodávateľa na predmet zákazky uvedený v prílohe č. 1 súboru VnaPP.docx (súbor Audiovizualna technika specifikacia.docx), zverejnenej v profile verejného obstarávateľa v dokumentoch zákazky.Výber dodávateľa na predmet zákazky uvedený v prílohe č. 1 súboru VnaPP.docx (súbor Kontrolny COVID system specifikacia.docx), zverejnenej v profile verejného obstarávateľa v dokumentoch zákazky.
Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.