Vyhlásené obstarávanie

Služby v oblasti BOZP a OPP


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Záchranná služba
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
41 184,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71317200-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
28. Február 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
10. Marec 2023
Dátum otvárania ponúk:
10. Marec 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytovanie činností v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o BOZP) a v oblasti ochrany pred požiarmi (ďalej len OPP) podľa vyhlášky č. 121/2002 Z.z. o OPP v zmysle platných predpisov. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v Prílohe č. 1 Výzvy na predkladanie ponúk.. Bezpečnostnotechnická služba činnosť bezpečnostného technika 1.Zabezpečuje s príslušnými útvarmi zamestnávateľa: a.vypracovanie plánu školení z oblasti BOZP, b.vypracovanie zoznamu na poskytovanie osobných ochranných pracovných prostriedkov (OOPP), vrátane špecifikácie konkrétnych druhov (typov) ochranných prostriedkov poskytovaných pri jednotlivých prácach na základe písomného posúdenia rizika a hodnotenia nebezpečenstiev, c.vypracovanie pravidiel a pokynov na zaistenie BOZP, bezpečné pracovné postupy, dokumentácia podľa požiadaviek Zákona o BOZP d.vypracovanie harmonogramu prehliadok a skúšok technických zariadení, e.vypracovanie záznamov a správ o pracovných úrazoch, prevádzkových nehôd (havárií) a porúch technických zariadení a zaslanie na príslušné štátne organy f.vykonávanie kontrol BOZP na všetkých pracoviskách a zariadeniach zamestnávateľa v lehotách stanovených v právnych predpisoch alebo miestnych pravidlách a pokynoch na zaistenie BOZP, minimálne však 1x za 3 mesiace, centrálu ZS KE 1x za mesiac a ďalšie iné činnosti (viď Prílohu č. 1 k výzve). Zabezpečenie ochrany pred požiarmi výkon technika PO: a.určuje miesta so zvýšeným nebezpečenstvom vzniku požiaru, označuje ich príslušnými príkazmi, zákazmi a pokynmi a počtu členov protipožiarnych hliadok, b.zabezpečuje vypracovanie, vypracováva, vedie a udržiava dokumentáciu OPP v súlade so skutočným stavom, a to: požiarna identifikačná karta, požiarne poplachové smernice, požiarny evakuačný plán, požiarnu knihu, doklady o kontrole požiarnych zariadení, dokumentáciu o školení a odbornej príprave protipožiarnych hliadok a pod., c.vyjadruje sa k riešeniu protipožiarnej bezpečnosti stavby v projektovej dokumentácii stavby, d.zabezpečuje zriadenie a vybavenie ohlasovne požiarov, e.uskutočňuje 1x za 12 mesiacov cvičný požiarny poplach pre objekty spoločnosti, kde je vypracovaný požiarny evakuačný plán a vyhodnocuje priebeh, f.vykonáva preventívne protipožiarne prehliadky v objektoch a priestoroch 1x za 3 mesiace a vedie záznamy v požiarnej knihe, g.navrhuje opatrenia na odstránenie zistených nedostatkov, h.vykonáva kontrolu odstránenia zistených nedostatkov uložené štátnym požiarnym dozorom a ďalšie iné činnosti (viď Prílohu č. 1 k výzve). Predmetné služby sa obstarávajú na dobu 36 mesiacov.

Doplňujúce informácie

Komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi sa realizuje výhradne elektronicky prostredníctvom elektronického prostriedku - informačného systému elektronického verejného obstarávania IS EVO ako súčasti elektronického prostriedku Elektronická platforma 1.0 prevádzkovaného Úradom vlády Slovenskej republiky (ďalej len IS EVO) webový odkaz: https://eplatforma.vlada.gov.sk . Vysvetľovanie, kladenie otázok a poskytovanie odpovedí sa bude realizovať prostredníctvom systému IS EVO v zmysle inštrukcií k systému.