Vyhlásené obstarávanie

Chlieb, pekársky tovar, čerstvé pečivo a cukrárske výrobky


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Centrum sociálnych služieb - Bánovce nad Bebravou
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
9 125,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
15612500-6
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
24. Február 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
6. Marec 2023
Dátum otvárania ponúk:
6. Marec 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je obstarávanie Chleba, pekárskych tovarov, čerstvého pečiva a cukrárskych výrobkov.. -tovar , ktorý je predmetom predaja a kúpy je chlieb, pekársky tovar , čerstvé pečivo a cukrárske výrobky, nie do pekane a nie z mrazených polotovarov, v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky a položkovitého rozpočtu tovarov -požadujeme, čerstvý kvalitný krájaný chlieb, čerstvé kvalitné pečivo, pekárske a cukrárske výrobky -dodanie tovaru musí byť denne vždy ráno do 6 hodiny -dodávať tovar do určeného miesta plnenia ( CSS- Bánovce nad Bebravou, Textilná 900, 957 01 Bánovce nad Bebravou) -dovoz tovaru musí byť zabezpečený v dopravnom prostriedku dodávateľa spĺňajúcom hygienické predpisy -doba spotreby dodávaného tovaru nesmie v čase dodávky prekročiť prvú polovicu doby spotreby trvanlivosti alebo záručnej doby vyznačenej na dodacom liste alebo tovare, odo dňa výroby/plnenia alebo balenia tovaru -v prípade , že dodané položky budú balené v obale, musia byť označené v štátnom jazyku -verejný obstarávateľ požaduje dodávať presné množstvo tovaru podľa objednávky -objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit -realizácia objednávok bude telefonickou, písomnou alebo elektronickou objednávkou najmenej 1 deň pred dodaním tovaru -vyhradzujeme si právo odmietnuť dodávku tovaru, ktorý bude nekvalitný a neúplný. Musí byť operatívne nahradený novým tovarom na náklady predávajúceho a to ihneť -predpokladané množstvo je orientačné a v priebehu platnej zmluvy sa môže meniť -konečná cena musí byť stanovená v rátane všetkých nákladov súvisiacich s dodaním predmetu zákazky -prílohou je položkový rozpočet, ktorý treba naceniť (s DPH, bez DPH) -pri prihlásení a zadaní cenovej ponuky vložiť ako prílohu doklad o oprávnení podnikať v predmete obstarávania (výpis z obchodného registra, resp. Živnostenský list) -vyhlasovateľ si z dôvodu opakujúcich reklamácií vyhradzuje nárok na možnosť odstúpenia od zmluvy a požadovať náhradu škody -tovar sa bude považovať za dodaný potvrdeným dodacím listom oprávneným zástupcom kupujúceho -v prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť -Splatnosť faktúry má byť minimálne 21 dní odo dňa dodania tovaru -zmluva bude uzatvorená na jeden rok od účinnosti zmluvy Podmienky účasti : platné oprávnenie podnikať v predmete obstarávania (výpis z Obchodného registra, resp. Živnostenský list) Obsah ponuky : rozpočet - cena ( vyplnená tabuľka s DPH, bez DPH) Lehota doručenia ponúk : 6.3.2023 Spôsob predkladania ponúk : elektronická platforma Príloha výzvy : tabuľka požadovaného tovaru

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.