Vyhlásené obstarávanie

Svetelná a audiovizuálna technika pre Bábkové divadlo v Žiline - kamera s príslušenstvom.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Bábkové divadlo Žilina
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
3 635,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
32333200-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
22. Február 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
3. Marec 2023
Dátum otvárania ponúk:
3. Marec 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je obstaranie 1 ks kamery vrátane statívu pre ručnú kameru a brašne pre uloženie kamery v počte 1 ks. Bližší opis požadovaných min. technických parametrov predmetu zákazky je uvedený v prílohe B. Predmetom zákazky je obstaranie 1 ks kamery vrátane statívu pre ručnú kameru a brašne pre uloženie kamery v počte 1 ks.

Doplňujúce informácie

1. Ostatné ustanovenie k podmienkam účasti: Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené prijímateľom a poskytne prijímateľovi na požiadanie doklady, ktoré JED-om alebo čestným vyhlásením nahradil. Uchádzač môže v JED-e alebo v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Resp. Hospodársky subjekt môže v časti IV. JED uviesť len tzv. globálny údaj pre všetky podmienky účasti, bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. Postačuje, keď hospodársky subjekt uvedie nasledovné: - "Spĺňa požadované podmienky účasti Áno". Potenciálny dodávateľ doručí doklady, ktoré nahradil JED-om alebo ČV prijímateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak prijímateľ neurčil dlhšiu lehotu. Ak potenciálny dodávateľ nedoručí doklady v stanovenej lehote, jeho ponuka nebude prijatá a ako úspešný bude vyhodnotený potenciálny dodávateľ, ktorý sa umiestnil ako druhý v poradí. 2. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritéria na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, ani obstarávaním inovácií ani sa nejedná o obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 3..Opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch - Príloha E - výzva na predloženie ponuky, vo výkaze výmer a PD - Príloha B výzvy a v návrhu ZOD - Príloha C. 3.Postup zadávania zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO na www.uvo.gov.sk. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal záujemca/uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené v aktuálnych príručkách a vo videonávodoch na https://eplatforma.vlada.gov.sk/ Podmienkou komunikácie v systéme EVO je, aby záujemca/uchádzač bol evidovaný v informačnom systému ÚVO ako užívateľ za hospodársky subjekt. V prípade, že hospodársky subjekt nie je v informačnom systéme ÚVO (ďalej len IS ÚVO) evidovaný, vytvorí si účet v IS ÚVO. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa riadi ustanoveniami § 20 zákona o VO. Upozorňujeme všetkých používateľov IS EVO, aby všetky otázky týkajúce sa používania IS EVO posielali na adresu eplatforma@vlada.gov.sk alebo kontaktovali pracovníkov telefonicky na čísle +421 2 209 25 100. Informačný systém Elektronického verejného obstarávania (EVO), prostredníctvom ktorého sa uskutočňuje elektronická komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní, prechádza k 31.03.2022 do správy Úradu vlády Slovenskej republiky. Webová stránka: http://www.eplatforma.gov.sk 4.Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že neposkytuje súťažné podklady v listinnej podobe na základe písomnej alebo emailovej žiadosti záujemcu. 5. Systém IS EVO je dostupný na adrese: https://eplatforma.vlada.gov.sk/ V prípade, že pred vytvorením príslušného podania - ponuky, používateľ nie je prihlásený do IS UVO, je potrebné sa prihlásiť. Pre podanie ponuky je potrebné, aby prihlásený používateľ bol už registrovaný pre hospodársky subjekt, za ktorý chce podať príslušnú žiadosť. Zaregistrovanie sa v IS EVO ako si vytvoriť účet a ako ho priradiť a validovať je možné nájsť na : https://eplatforma.vlada.gov.sk/ Prístup k súťažným podkladom na: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/459673.