Vyhlásené obstarávanie

Uloženie zmesového komunálneho odpadu a objemového odpadu na skládku


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Združenie obcí Holeška na triedenie a nakladanie s odpadmi
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
55 867,66
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
90513000-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
16. Február 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
23. Február 2023
Dátum otvárania ponúk:
23. Február 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie certifikovanej skládky zmesového komunálneho odpadu a objemového odpadu na obdobie 12 mesiacov (1 rok). Odpad bude zvážaný vozidlami verejného obstarávateľa na príslušnú skládku odpadov, ktorá bude zabezpečovať ich zneškodnenie a uskladnenie. Zákonný poplatok v zmysle Zákona č. 329/2018 Z.z. o poplatkoch za uloženie odpadov v znení neskorších predpisov nie je predmetom verejného obstarávania.. Predmetom zákazky je zabezpečenie certifikovanej skládky zmesového komunálneho odpadu a objemového odpadu na obdobie 12 mesiacov (1 rok) v predpokladanom objeme 1280 ton. Odpad bude zvážaný vozidlami verejného obstarávateľa na príslušnú skládku odpadov, ktorá bude zabezpečovať ich zneškodnenie a uskladnenie. Zákonný poplatok v zmysle Zákona č. 329/2018 Z.z. o poplatkoch za uloženie odpadov v znení neskorších predpisov nie je predmetom verejného obstarávania.

Doplňujúce informácie

1. Súťažné podklady sa budú záujemcom poskytovať výhradne v elektronickej forme. 2. V prípade, ak v Súťažných podkladoch alebo Oznámení bude uvedený odkaz na konkrétne výrobky alebo výrobcov, môže uchádzač použiť ekvivalentné výrobky, ktoré majú rovnaké alebo lepšie technické parametre ako je požadované. 3. V súlade s novelizáciou ZVO platnou od 31.03.2022 komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi/záujemcami sa bude uskutočňovať formou elektronickej komunikácie v elektronickej platforme systému IS EVO ver.18.0. Obsahom komunikácie bude predkladanie ponúk, vysvetľovanie súťažných podkladov a oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, prípadné doplnenie súťažných podkladov, vysvetľovanie predložených ponúk, oznámenie o otváraní ponúk ako aj komunikácia pri revíznych postupoch. Pravidlá pre doručovanie pri elektronickej komunikácii v systéme EVO sa považuje elektronická správa / informácia /oznámenie /písomnosť / žiadosť o vysvetlenie (ďalej len informácia) za doručenú v okamihu jej odoslania verejným obstarávateľom v elektronickej platforme systému EVO. Odoslaním dochádza automaticky k doručeniu informácie záujemcovi / uchádzačovi na používateľské konto, ktoré si zriadil pre túto konkrétnu zákazku. Doručenie informácie systém EVO vykonáva automaticky v danom okamihu odoslania, pričom systém EVO automaticky zasiela / generuje príjemcovi notifikačný e-mail o doručení informácie, čo je zaznamenané aj v auditnom zázname elektronickej platformy systému EVO. Ak je odosielateľom zásielky záujemca, resp. uchádzač, tak po prihlásení do systému a predmetnej zákazky môže prostredníctvom komunikačného rozhrania odosielať správy a potrebné prílohy verejnému obstarávateľovi. Takáto zásielka sa považuje za doručenú verejnému obstarávateľovi okamihom jej odoslania v elektronickej platforme systému IS EVO ver.18.0 v súlade s funkcionalitou systému. 4.Poskytovanie vysvetlení a ďalších informácií (ďalej len informácie) bude verejný obstarávateľ uverejňovať aj vo svojom profile.