Vyhlásené obstarávanie

Elastografické zariadenie s príslušenstvom, 1 ks vrátane súvisiacich služieb


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Fakultná nemocnica s poliklinikou F.D. Roosevelta Banská Bystrica
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
99 500,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33124100-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
16. Február 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
27. Február 2023
Dátum otvárania ponúk:
27. Február 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je: Elastografické zariadenie s príslušenstvom, 1 ks vrátane súvisiacich služieb, ktoré je určené na neinvazívne a bezbolestné vyšetrenia elasticity pečene, za účelom posúdenia stupňa ochorenia, pre potreby II. Internej kliniky SZU - Hepatologicko- gastroenterologické-transplantácie ( HEGITO ) Fakultnej nemocnice s poliklinikou F.D. Roosevelta Banská Bystrica. Predmet zákazky nie je možné rozdeliť na časti vzhľadom na charakter, funkcionalitu a komplexnosť predmetu zákazky, ktorý predstavuje ucelený kompletný technologický celok.. Elastografické zariadenie s príslušenstvom, 1 ks vrátane súvisiacich služieb Súčasťou predmetu zákazky je: -dodanie prístrojovej techniky na určené miesto, -inštalácia, -funkčná skúška, -protokolárne prevzatie a odovzdanie prístrojovej techniky, -odovzdanie dokumentácie, -odborné zaškolenie obsluhy, -plná autorizovaná servisná podpora po dobu minimálne 24 mesiacov vrátane povinných preventívnych prehliadok a technických kontrol, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a výrobcom na ponúkanú prístrojovú techniku

Doplňujúce informácie

1) Všetky potrebné dokumenty k predmetu zákazky získa záujemca prostredníctvom komunikačného rozhrania systému IS EVO dostupnom na doméne https://eplatforma.vlada.gov.sk/ . 2) Verejný obstarávateľ neobmedzuje lehotu na prevzatie dokumentov, ale odporúča záujemcom požiadať o dokumenty s časovým predstihom, ktorý im umožní využiť v zákonom stanovenej lehote inštitút vysvetľovania dokumentov, ktoré sú zverejnené v systéme IS EVO. 3) Komunikácia a výmena informácii vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje prostredníctvom komunikačného rozhrania systému IS EVO dostupnom na doméne https://eplatforma.vlada.gov.sk/ , kde validovaný uchádzač vkladá ponuku k danej zákazke. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa a zákazku v systéme IS EVO, na ktorom bude verejný obstarávateľ uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v rámci tohto verejného obstarávania. 4) Všetky nevyhnutné informácie, verejný obstarávateľ uvádza v dokumentoch zverejnených v systéme IS EVO.