Vyhlásené obstarávanie

Modernizácia vetrania kuchyne


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Centrum účelových zariadení
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
66 590,72
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45331000-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
10. Február 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
23. Február 2023
Dátum otvárania ponúk:
23. Február 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Modernizácia vetrania kuchyne zabezpečí hygienické požiadavky na prevádzku kuchyne realizáciou núteného vetrania kuchyne. Stavba bude realizovaná za plnej prevádzky.. Modernizácia vetrania kuchyne zabezpečí hygienické požiadavky na prevádzku kuchyne realizáciou núteného vetrania kuchyne. Úplný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch Opis predmetu zákazky, projektová dokumentácia vzduchotechnika, vykurovanie, elektroinštalácia, výkazy výmer, oznámenie k ohláseniu stavebných úprav a udržiavacích prác, zmluvné podmienky. Záujemcom sa odporúča vykonať obhliadku miesta plnenia predmetu zákazky. Kontaktná osoba pre dohodnutie potrebnej obhliadky je uvedená v časti VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE. Stavba bude realizovaná za plnej prevádzky.

Doplňujúce informácie

1.) Postup zadávania zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO verzia 18.0 na https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/458559. Podmienkou pre úspešné predkladanie ponúk je vykonanie validácie hospodárskeho subjektu prostredníctvom doručeného validačného kódu. Všetky potrebné informácie sú dostupné na adrese : https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/videonavody-5f9.html alebo na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html. 2.) Verejný obstarávateľ bude pri komunikácií postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO. V IS EVO sa za okamih doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionality IS EVO považuje okamih odoslania daných informácií (napr. ponuky). 3.) Podmienky predloženia ponuky: a. Uchádzač predloží ponuku v elektronickej podobe v lehote na predkladanie ponúk. V prípade, že uchádzač predloží listinnú ponuku, verejný obstarávateľ na ňu nebude prihliadať. b. Uchádzač predloží ponuku formou oprávnenou osobou podpísanej prílohy: Súťažný návrh uchádzača, vrátane príloh (jednotlivé výkazy výmer) kde doplní jednotkové ceny a ceny spolu za uvedené množstvá. Je nutné oceniť všetky položky výkazov výmer. 4. Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena za realizáciu zákazky bez DPH. 5. Otváranie ponúk: Verejný obstarávateľ na otváranie ponúk použije funkcionalitu on-line sprístupnenia otvárania ponúk. V tomto prípade bude v čase otvárania ponúk cez IS EVO automaticky odoslaná zápisnica z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. 6. Predložením ponuky uchádzač súhlasí s priloženým návrhom zmluvy - Zmluvné podmienky. 7. Komunikácia pri vysvetľovaní: ktorýkoľvek zo záujemcov môže požiadať o vysvetlenie prostredníctvom komunikačného rozhrania EVO. 8. Verejný obstarávateľ bude pri uskutočňovaní tohto postupu zadávania zákazky postupovať v súlade so zákonom č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, prípadne inými všeobecne záväznými právnymi predpismi. Všetky ostatné informácie, úkony a lehoty sa nachádzajú v zákone o verejnom obstarávaní. 9. Kontaktná osoba pre dohodnutie potrebnej obhliadky je Miroslava Valentová, tel.: +421 915 577 366, e-mail: valentova.signal@gmail.com