Vyhlásené obstarávanie

Havarijná situácia strešnej konštrukcie na hlavnej budove školy Š1


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Stredná odborná škola obchodu a služieb
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
187 542,20
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45214220-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
6. Február 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
17. Február 2023
Dátum otvárania ponúk:
17. Február 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky Havarijná situácia strešnej konštrukcie na hlavnej budove školy Š1 je odstránenie havarijneho stavu a celková obnova krytiny aj s výmenou strešných okien a s tým súvisiacimi prácami podľa rozpočtu. Podrobný opis je uvedený v časti 2. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY , v Prílohe č. 2 - Výkaz výmer, v Prílohe č. 9 - Pôdorys strechy a v Prílohe č. 10 - Popis a technické požiadavky na stavebné práce, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov. Odporúčame záujemcom si pozrieť aj prílohu s fotodokumentáciou.. Hlavná budova Strednej odbornej školy obchodu a služieb v Dolnom Kubíne bola stavaná začiatkom šesťdesiatych rokov dvadsiateho storočia. Otvorená bola v školskom roku 1965/66. Je to budova postavená podľa typového projektu s učebňami v troch podlažiach. Nadstavba strechy bola uskutočnená v roku 1992. Strecha bola pokrytá, vtedy modernou, lepenkovou asfaltovou krytinou bonský šindel. Zároveň boli osadené strešné okná z domácej produkcie, ktoré ešte neboli odskúšané na dobu životnosti. Strešná krytina i strešné okná sú výrazne po životnosti a v havarijnom stave. Cez krytinu vo viacerých miestach zateká, najmä v blízkosti nároží, strešných okien a v miestach zmeny sklonu strechy. V oveľa horšom stave sú okná. Časť rámov vypadáva, väčšina sa nedá ani otvoriť a pri malom tlaku môžu vypadávať sklené výplne. Projektant navrhuje novú strešnú krytinu - farebný plech falcovaný. Zároveň treba vymeniť všetky strešné okná, tak aby v podkroví mohli neskoršie vzniknúť učebne. Prípadne zistené poškodené časti krovu budú vymenené resp. zosilnené. Pôvodný bleskozvod bude demontovaný. Zvislé časti bleskozvodu zostanú pôvodné, časti na krytine nové. Pôvodné snehové zachytávače budú demontované a inštalované nové. Zároveň bude odvetraná kanalizácia nad strešný plášť, doterajšie riešenie odvetrania pod strechu je nevyhovujúce a spôsobujúce poškodenia krovu. Všetky plánované stavebné práce sú vyjadrené v rozpočte. Podrobný opis je uvedený v časti 2. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY, v Prílohe č. 2 - Výkaz výmer, v Prílohe č. 9 - Pôdorys strechy a v Prílohe č. 10 - Popis a technické požiadavky na stavebné práce, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov. Odporúčame záujemcom si pozrieť aj prílohu s fotodokumentáciou.

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ požaduje, aby ponuka uchádzača obsahovala dokumenty, doklady a údaje (ako samostatné prílohy), ktoré sú uvedené v bode 13.10. Súťažných podkladov. Výsledok verejného obstarávania nezakladá povinnosť verejnému obstarávateľovi uzatvoriť zmluvu o dielo. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov že zákazka je rozdelené na dve etapy: 1. etapu zákazky je potrebné vykonať do 24. 3. 2023. Obsahom 1. etapy je vykonať časť stavebných prác (ľubovoľných) a dodať časť materiálu (ľubovoľných) na miesto vykonania diela (podľa bodu 3.1 v Prílohe č. 3 - Návrh Zmluvy o dielo) podľa rozpočtu v hodnote minimálne 120 000 € s DPH do 24.03.2023. Následne za tieto vykonané stavebné práce a dodanie tohto materiálu vystaviť a doručiť Objednávateľovi prvú čiastkovú faktúru spolu so súpisom vykonaných prác vo výške minimálne 120 000 € s DPH a to najneskôr do 27.03.2023. Dôvodom tejto podmienky je záväzok Objednávateľa uhradiť túto čiastkovú faktúru vo výške maximálne 100 000 € na účet zhotoviteľa do 31.3.2023 a do uvedeného termínu zdokladovať účel použitia tejto dotácie Ministerstvu školstva, vedy, výskumu a športu SR. Zvyšnú sumu z tejto 1. čiastkovej faktúry Objednávateľ uhradí po prestavaní aspoň 70% ceny diela. V prípade že tento záväzok vykonania 1. etapy diela do 24. 3. 2023 Zhotoviteľ nedodrží, Objednávateľ si bude uplatňovať zmluvnú pokutu v zmysle bodu 8.1 v Prílohe č. 3 - Návrh Zmluvy o dielo (okrem prípadov "z vyššej moci), pričom zhotoviteľ vystaví faktúru s objednávateľom odsúhlaseným súpisom skutočne vykonaných prác. 2. etapu Diela zvyšnú časť celého diela - vykonať do 2 mesiacov od prevzatia staveniska. Bližšie podmienky nájde uchádzač v Prílohe č. 3 - Návrh Zmluvy o dielo. Zhotoviteľ je povinný predchádzať škodám na diele, adekvátne a účinne prikrývať stavbu (odkrytú strechu) pred nepriaznivými klimatickými podmienkami a takisto zabezpečiť pred poškodením materiál. V prípade potreby skladovania materiálu vyfakturovaného v rámci realizácie 1.etapy harmonogramu prác na dlhšie obdobie ako 3 týždne objednávateľ znáša nebezpečenstvo jeho poškodenia len v prípade ak nebolo spôsobené činnosťou / prácami zhotoviteľa. Upozorňujeme záujemcov, že pôvodná strešná krytina pokrytá snehom nie je prekážkou na plnenie Zákazky/diela Zhotoviteľom podľa Prílohy č. 3 - Návrh Zmluvy o dielo a odstránenie snehu z pôvodnej strešnej krytiny je súčasťou ceny diela podľa bodu 4.1 Prílohy č. 3 - Návrh Zmluvy o dielo.