Vyhlásené obstarávanie

Multifunkčná panvica s podstavcom a príslušenstvom


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Stredná zdravotnícka škola
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
25 745,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39312000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
14. Február 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
22. Február 2023
Dátum otvárania ponúk:
22. Február 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie 1 ks multifunkčná panvica s podstavcom a príslušenstvom vrátane dovozu na adresu verejného obstarávateľa, vyloženie tovaru, inštalácia tovaru, zaškolenie personálu. Bližší opis predmetu zákazky je zverejnený v príslušnej zákazke v profile verejného obstarávateľa.. Predmetom zákazky je dodanie 1 ks multifunkčná panvica s podstavcom a príslušenstvom vrátane dovozu na adresu verejného obstarávateľa, vyloženie tovaru, inštalácia tovaru, zaškolenie personálu. Bližší opis predmetu zákazky je zverejnený v príslušnej zákazke v profile verejného obstarávateľa.

Doplňujúce informácie

1.Kritérium na vyhodnotenie ponúk najnižšia cena za predmet zákazky v EUR s DPH. 2.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácií uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle §20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania EVO. Pravidlá pre doručovanie: zásielka sa považuje za doručenú v okamihu jej odoslania v systéme EVO a to v súlade s funkcionalitou systému. Uchádzač predloží ponuku elektronicky prostredníctvom systému EVO. 3. Predávajúci po nahlásení vady, resp. poruchy tovaru, zabezpečí nástup servisu na opravu predmetu kúpy . Predávajúci sa zaväzuje vadu odstrániť a predmet kúpy uviesť do riadnej prevádzky najneskôr do 24 hodín od nahlásenia incidentu. 4.Uchádzač v rámci ponuky predloží: - kúpnu zmluvu vrátane prílohy č.1 špecifikácia predmetu kúpy s uvedením obchodného mena výrobcu zariadenia a typového označenia zariadenia. Návrh zmluvy bude podpísaný štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. - cenová ponuka (cena bez DPH, DPH, cena s DPH).