Vyhlásené obstarávanie

Inteligentná kultivačná linka - materiál súvisiaci s vývojom riadiacej elektroniky


Detaily obstarávania

Zdroj:
UVO Vestník
Obstarávateľ:
CUBETECH, s.r.o.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
93 280,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
38420000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
18. Január 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
27. Január 2023
Dátum otvárania ponúk:
27. Január 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je obstaranie materiálu súvisiaceho s vývojom riadiacej elektroniky

do inteligentnej kultivačnej linky. Bližšie informácie sú uvedené v prílohe č. 1 - Opis predmetu zákazky výzvy.. Predmetom zákazky je obstaranie materiálu súvisiaceho s vývojom riadiacej elektroniky

do inteligentnej kultivačnej linky. Bližšie informácie sú uvedené v prílohe č. 1 - Opis predmetu zákazky výzvy:

1.Temperature sensor (teplotné čidlo) - 30 ks

2.Pressure Transducer (snímač tlaku) - 5 ks

3.UV Light (UV trubica) - 4 ks

4.Peltier Module ( peltierov článok) - 4 ks

5.Weight (váha)- 5 ks

6.pH Meter (snímač PH) - 4 ks

7.Flowmeter - molasses (prietokomer pre zmes melasy a vody) - 4 ks

8.Flowmeter - water (prietokomer pre čistú vodu) - 4 ks

9.Flowmeter - product (prietokomer pre výsledný produkt) - 4 ks

10.Ultrasonic level switch (ultrazvukový snímač hladiny) - 4 ks

11.Heating elements (vyhrievací element, elektrická platňa) - 5 ks

12.Pump (čerpadlo) - 9 ks

13.Compressor (kompresor) - 1 ks

14.Solenoid (solenoidný ventil) - 48 ks

15.Pneumatic parts (pneumatické prvky) - 1 celok

Doplňujúce informácie

1. Neobmedzený prístup k výzve a jej prílohám: https://obstaravanie.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/1858.

2. V súlade s § 20 zákona o verejnom obstarávaní sa komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov. Elektronická komunikácia vrátane doručovania sa uskutočňuje spôsobom určeným funkcionalitou elektronického prostriedku ERANET (ďalej len systém ERANET). V prípade potreby môžu záujemcovia/uchádzači požiadať o pomoc s prácou v systéme ERANET na e-mailovej adrese helpdesku: podpora@eranet.sk alebo na telefónnom čísle +421 948 877 665 (v pracovné dni: 8:00 - 16:00). Za moment doručenia elektronickej informácie sa považuje moment jej odoslania v systéme ERANET, t. j. moment uloženia elektronickej zásielky v elektronickej schránke jej adresáta v systéme ERANET, kedy sa adresát objektívne mohol oboznámiť s obsahom doručovanej informácie.

3. Úspešný uchádzač sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s plnením predmetu tejto zákazky

kedykoľvek počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody, ako aj po jej ukončení, a to zo strany oprávnených osôb:

-Výskumnej agentúry

-Ministerstva investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR,

-Ministerstva financií SR,

-Úradu pre finančný mechanizmus, Ministerstva zahraničných vecí Nórskeho kráľovstva,

-Výboru pre finančný mechanizmus,

-Úradu generálneho audítora Nórskeho kráľovstva a ďalším kontrolným orgánom a orgánom

a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. Úspešný uchádzač sa zaväzuje uchovávať všetku dokumentáciu v origináli z predmetného zmluvného vzťahu v súlade s právnymi predpismi po dobu 10 rokov od uzavretia rámcovej dohody. V prípade ak osobitný predpis ustanovuje pre uchovávanie konkrétneho typu dokumentácie dlhšiu lehotu, je úspešný uchádzač povinný dokumentáciu uchovávať v tejto dlhšej lehote.

4. Spoločnosť vykonávajúca verejné obstarávanie:

Názov: Smart projekty s. r. o.

Sídlo: Vajnorská 1357/72, Bratislava - mestská časť Nové Mesto 831 04

IČO: 54 317 584

Kontaktná osoba: Ing. Matej Hajko

email: obstaravanie@obstaravanie.com