Vyhlásené obstarávanie

Vývoj a prispôsobenie plniaceho kapslovacieho zariadenia do prototypovej linky


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
BIOMIN, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
80 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
73100000-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
19. Máj 2016
Lehota na predkladanie ponúk:
3. Jún 2016
Dátum otvárania ponúk:
3. Jún 2016
Ponuka musí platiť do:
31. August 2016
Miesto otvárania ponúk:
BIOMIN, a.s., Potočná 1/1, 919 43 Cífer, zasadačka, 1. poschodie
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na otváraní ponúk časť OSTATNÉ sa neumožňuje účasť uchádzačov. Na otváraní ponúk časť KRITÉRIÁ sa môže zúčastniť štatutárny orgán uchádzača alebo splnomocnená osoba za uchádzača, ktorá sa preukáže predmetných splnomocneným.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 2

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je vypracovanie konceptu a prispôsobenie už existujúceho kapslovacieho zariadenia značky MG2 model MG Compact. Cieľom je vyvinutie dávkovacej jednotky do kapslovacieho zariadenia. Ďalším bodom je maximalizácia dávkovania do kapsúl veľkosti 0. Predmetom zákazky je aj viaczložkové dávkovanie, konkrétne prispôsobenie stroja na dávkovanie kapsúl veľkosti 1. Dodávateľ bude povinný zároveň vyvinúť špeciálne diely, ktoré budú kompatibilné s predmetným práškom.. Vývoj a prispôsobenie kapslovacieho zariadenia

Doplňujúce informácie

1.Súťažné podklady sa poskytujú mailom na adrese priganc@bio-min.sk, alebo osobne na základe žiadosti o súťažné podklady. 2. Záujemcovia predkladajú žiadosti v slovenskom jazyku, poštou, osobne alebo e-mailom. 3.Súťažné podklady sú k dispozícií aj v profile osoby podľa § 8. V prípade ak ich uchádzač získa z profilu je potrebné uviesť túto informáciu na adresu priganc@bio-min.sk za účelom poskytovania prípadných ďalších informácií súvisiacich s predmetom zákazky. 4. Uchádzač predkladá osobe podľa § 8 dokumenty v listinnej podobe a súčasne ich predloží v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. 5.Osoba podľa § 8 použije v procese verejného obstarávania elektronickú formu komunikácie so záujemcami/ uchádzačmi, pričom sú záujemcovia/uchádzači povinní potvrdiť prijatie mailovej správy. 6. Termín poskytnutia služieb je 60 kalendárnych dní odo dňa účinnosti zmluvy najneskôr do 31.12.2016.