Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia miestnej komunikácie v meste Medzev


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Medzev
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
229 952,72
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45233123-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
1. Február 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
13. Február 2023
Dátum otvárania ponúk:
13. Február 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je rekonštrukcia miestnej komunikácie Štóska.. Predmetom zákazky je rekonštrukcia miestnej komunikácie Štóska. Členenie stavby na stavebné objekty: Objekt 01 Komunikácie etapa A Objekt 03 Komunikácie etapa B2

Doplňujúce informácie

1)Zmluva je uzavretá jej podpisom oboma zmluvnými stranami. Zmluva nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom že: a) dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania zo strany poskytovateľa podpory Ministerstva investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky formou dotácie, b) dôjde k zverejneniu zmluvy v zmysle platnej legislatívy. V prípade neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom podpory Ministerstvom investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky formou dotácie, objednávateľ je oprávnený od tejto Zmluvy o dielo odstúpiť. Zhotoviteľovi v takomto prípade nevzniká žiaden nárok na náhradu škody. 2) Predmet zákazky je financovaný z prostriedkov Ministerstva investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky formou dotácie a z vlastných zdrojov. 3) Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať prostredníctvom funkcionality portálu PLUTO na adrese https://pluto.ultimaratio.sk. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie a na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 4) Ak bola predložená viac ako jedna ponuka, verejný obstarávateľ (prijímateľ) vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti (ak relevantné) po vyhodnotení ponúk na základe kritériá/kritérií na vyhodnotenie ponúk, a to iba v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak dôjde k vylúčeniu tohto uchádzača, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. Uvedené pravidlá nevylučujú, aby verejný obstarávateľ (prijímateľ) vyhodnotil splnenie požiadaviek na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti v prípade všetkých uchádzačov, ktorí predložili ponuku. 5) Podmienky na otváranie ponúk, dátum a čas: 13.2.2023 o 13:00 hod. 6) Dĺžka trvania zákazky: 6 mesiacov odo dňa odovzdania staveniska.