Vyhlásené obstarávanie

Realizácia projektu jednoduchých pozemkových úprav (JPÚ)


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Vtáčkovce
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
162 640,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71351810-4
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
19. Január 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
27. Január 2023
Dátum otvárania ponúk:
27. Január 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je realizácia projektu jednoduchých pozemkových úprav. Jednoduché pozemkové úpravy budú vykonávané na usporiadanie vlastníckych a užívacích pomerov k pozemkom pod osídlením Osada, v k.ú Vtáčkovce, okres: Košice - okolie. Podrobný popis realizácie predmetu zákazky tvorí samostatnú prílohu č. 3 Výzvy na predkladanie ponúk uverejnenej v Dokumentoch zákazky.. Predmetom zákazky je realizácia projektu jednoduchých pozemkových úprav. Jednoduché pozemkové úpravy budú vykonávané na usporiadanie vlastníckych a užívacích pomerov k pozemkom pod osídlením Osada, v k.ú Vtáčkovce, okres: Košice - okolie. Podrobný popis realizácie predmetu zákazky tvorí samostatnú prílohu č. 3 Výzvy na predkladanie ponúk uverejnenej v Dokumentoch zákazky

Doplňujúce informácie

1. Podmienky a pravidlá neupravené v tejto Výzve, zverejnených podkladoch a v procese verejného obstarávania sa riadia zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 2. Verejný obstarávateľ poskytuje neobmedzený, úplný a priamy prístup k dokumentom zákazky prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa na stránke: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/456557. 3. Zadávanie tejto zákazky sa realizuje prostredníctvom Informačného systému elektronického verejného obstarávania IS EVO (ďalej len IS EVO), správcom ktorého je Úrad vlády Slovenskej republiky, s využitím všetkých jeho funkcionalít. Pre účasť na elektronickom verejnom obstarávaní, resp. komunikáciu v IS EVO a pre elektronické predkladanie ponúk prostredníctvom IS EVO, je vytvorenie a aktivácia používateľského účtu na portáli https://www.uvo.gov.sk a vytvorenie a validácia hospodárskeho subjektu. V tejto súvislosti upozorňujeme na postup v sekcii Viac o modernizovanom IS EVO a v príručke Prvé povinné kroky pred odoslaním ponuky alebo žiadosti o účasť zverejnené na portáli Úradu vlády, na adrese: https://eplatforma.vlada.gov.sk/, v časti Príručky, Dokumentácia, Záujemca/Uchádzač, link: https://eplatforma.vlada.gov.sk/dokumentacia/?csrt=16178290139785909033. 4. Komunikácia vrátane doručovania ponuky a vysvetľovania ponuky pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja IS EVO. 5. Verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. Bližšie informácie sú uvedené vo Výzve na predkladanie ponúk uverejnenej v Dokumentoch zákazky. 6. Informácie potrebné na vypracovanie ponuky, predloženie ponuky a plnenie zmluvy sú uvedené vo Výzve na predkladanie ponúk uverejnenej v Dokumentoch zákazky. 7. Elektronická aukcia sa nepoužije. 8. Zmluva uzavretá týmto postupom verejného obstarávania nadobudne účinnosť v nasledujúci deň po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom že: a) dôjde k ukončeniu kontroly doručením správy zo štandardnej ex-post kontroly objednávateľovi zo strany relevantného poskytovateľa NFP, v rámci ktorej poskytovateľ neidentifikoval nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO, alebo v rámci ktorej prijímateľ súhlasil s výškou ex ante finančnej opravy uvedenej v návrhu správy/správe z kontroly a splnil podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy podľa metodického pokynu, ktorý upravuje postup, pri určení finančných opráv za VO a súčasne b) dôjde k zverejneniu Zmluvy o dielo v zmysle platnej legislatívy. V prípade nesplnenia vyššie uvedenej odkladacej podmienky si objednávateľ vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať.