Vyhlásené obstarávanie

Svetelná a audiovizuálna technika pre Bábkové divadlo v Žiline


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Bábkové divadlo Žilina
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
7 344,40
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
32333200-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
21. December 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
2. Január 2023
Dátum otvárania ponúk:
2. Január 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Zákazka je rozdelená na dve časti s názvami: Časť 1.: Svetelná a audiovizuálna technika pre Bábkové divadlo v Žiline - kamera s príslušenstvom. Časť 2.: Svetelná a audiovizuálna technika pre Bábkové divadlo v Žiline - Notebook a softwer . Uchádzač môže podať ponuku na jednu časť, alebo obidve časti . CPV kódy pre časť 1.: 32333200-8 Videokamery CPV kódy pre časť 2.: 30213100-6 Prenosné počítače 48500000-3 - Softvérový balík na komunikáciu a pre multimédiá. Predmetom zákazky pre časť 1: je obstaranie 1 ks kamery vrátane statívu pre ručnú kameru a brašne pre uloženie kamery v počte 1 /ks a pre časť 2. obstaranie notebooka v počte 1ks a softwaru pre spracovanie videa v počte 1 ks. Bližší opis požadovaných min. technických parametrov predmetu zákazky v jednotlivých častiach je uvedený v prílohách B1 B2. Súčasťou záväzku predmetu zákazky každej časti sú aj náklady na doručenie tovarov do miesta sídla verejného obstarávateľa a poskytnutie/zabezpečenie služieb ako : zaškolenie obsluhy na mieste dodania, dodania písomnej dokumentácie patriacej k predmetu zákazky, jedná sa o: odovzdávajúci a preberací protokol, návod na obsluhu a údržbu, záručný list, v deň dodania alebo v termíne určenom verejným obstarávateľom. Náklady týkajúce sa prepravných služieb na miesto dodania, náklady súvisiace s odskúšaním funkčnosti tovarov, zaškolením ako i zohľadnenie rizík a predvídateľných skutočností spojených s plnením predmetu zákazky si uchádzač zohľadní vo svojej ponuke. Súčasťou záväzku je aj zabezpečenie záručných opráv v prípade výskytu vád predmetu kúpy v priebehu záručnej doby. Záväzok predávajúceho dodať predmet zmluvy sa považuje za splnený až riadnym splnením záväzkov podľa návrhu zmluvných podmienok.

Doplňujúce informácie

1.Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, ani obstarávaním inovácií, ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty. 2.Opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch - Príloha E - výzva na predloženie ponuky, v prílohe B1 a B2 - opis min. požadovaných technických parametrov predmetu zákazky - osobitne pre časť 1. a časť 2. a v prílohe C2 - návrh KZ pre časť 2. 3.Postup zadávania zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO na www.uvo.gov.sk. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal záujemca/uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené v aktuálnych príručkách na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html a vo videonávodoch na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/videonavody-5f9.html . Podmienkou komunikácie v systéme EVO je, aby záujemca/uchádzač bol evidovaný v informačnom systému ÚVO ako užívateľ za hospodársky subjekt. V prípade, že hospodársky subjekt nie je v informačnom systéme ÚVO (ďalej len IS ÚVO) evidovaný, vytvorí si účet v IS ÚVO. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa riadi ustanoveniami § 20 zákona o VO. Upozorňujeme všetkých používateľov IS EVO, aby všetky otázky týkajúce sa používania IS EVO posielali na adresu eplatforma@vlada.gov.sk alebo kontaktovali pracovníkov telefonicky na čísle +421 2 209 25 100. Informačný systém Elektronického verejného obstarávania (EVO), prostredníctvom ktorého sa uskutočňuje elektronická komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní, prechádza k 31.03.2022 do správy Úradu vlády Slovenskej republiky. Webová stránka: http://www.eplatforma.gov.sk 4.Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že neposkytuje súťažné podklady v listinnej podobe na základe písomnej alebo emailovej žiadosti záujemcu. 5. Systém IS EVO je dostupný na adrese: https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-IS EVO-5f5.html. V prípade, že pred vytvorením príslušného podania - ponuky, používateľ nie je prihlásený do IS UVO, je potrebné sa prihlásiť. Pre podanie ponuky je potrebné, aby prihlásený používateľ bol už registrovaný pre hospodársky subjekt, za ktorý chce podať príslušnú žiadosť. Zaregistrovanie sa v IS EVO ako si vytvoriť účet a ako ho priradiť a validovať je možné nájsť na : https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html Prístup k súťažným podkladom na: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/455425 6.Obhliadka miesta plnenia zákazky nie je povinná.