Vyhlásené obstarávanie

Čerstvé potraviny - Mäso bravčové, hovädzie a hydina


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Domov sociálnych služieb - Púchov - Nosice
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
11 994,18
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
15110000-2
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
15. December 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
22. December 2022
Dátum otvárania ponúk:
22. December 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávanie čerstvého bravčového a hovädzieho mäsa a hydiny, vrátane vákuovo baleného alebo baleného v ochrannej atmosfére, ktoré nebolo konzervované a k spracovaniu ktorého nebolo použité iné ošetrenie než chladenie, t.j. nemrazené a nerozmrazované. Predmetom zákazky je taktiež doprava na miesto realizácie zákazky.. Dodacie podmienky: - dovoz denne do 24 hod. od odoslania objednávky do DSS, maximálne do 7.00 hod. v prac. deň. Požadujeme: - čerstvé kvalitné slovenské mäso vhodné pre deti a mládež kuchynsky opracované, - dodržiavanie presného množstva tovaru z objednávky, - dovoz musí byť zabezpečený v dopr. prostriedku dodávateľa spĺňajúcom hygienické predpisy, - konečná cena musí byť stanovená vrátane všetkých nákladov súvisiacich s dodaním predmetu zákazky, - vyhradzujeme si právo na odmietnutie dodávky tovaru, ktorý je neúplný a nekvalitný, musí byť operatívne nahradený novým tovarom do 1 dňa, v prípade nekvalitných dodávok má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy, - predpokladané množstvo je do 31.12.2023, množstvo je odhadované na mesiace január - december 2023 a môže sa počas platnosti zmluvy zmeniť podľa reálnych potrieb verejného obstarávateľa. Realizácia objednávok telefonicky, písomne alebo elektronicky deň vopred do 12.00 hod. vrátane, V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.