Vyhlásené obstarávanie

Poskytovanie poštových služieb - zberné jazdy a P.O.BOX


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
79 444,50
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
64110000-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
13. December 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
21. December 2022
Dátum otvárania ponúk:
21. December 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Zabezpečiť služby priamo spojemé s podávaním/dodávaním zásielok formou zberných jázd (ďalej len ZJ), ktoré MO SR požaduje zabezpečiť len jedným subjektom v rámci troch miest na území Slovenskej republiky (Bratislava, Zvolen, Trenčín), ktorá bude realizovaná formou objednávok, uzatváraných na základe zmluvy počas jej trvania platnosti a účinnosti 48 mesiacov v rozsahu: Predpokladané množstvo zberných jázd je 250 pracovných dní v príslušnom kalendárnom roku. Špecifikácia predmetu zákazky, jeho presný rozsah, a ostatné doplňujúce informácie sú uvedené vo výzve na predloženie ponuky a je zverejnený v profile verejného obstarávateľa na: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/452473.. Zabezpečiť služby priamo spojemé s podávaním/dodávaním zásielok formou zberných jázd (ďalej len ZJ), ktoré MO SR požaduje zabezpečiť len jedným subjektom v rámci troch miest na území Slovenskej republiky (Bratislava, Zvolen, Trenčín), ktorá bude realizovaná formou objednávok, uzatváraných na základe zmluvy počas jej trvania platnosti a účinnosti 48 mesiacov v rozsahu: Predpokladané množstvo zberných jázd je 250 pracovných dní v príslušnom kalendárnom roku. Špecifikácia predmetu zákazky, jeho presný rozsah, a ostatné doplňujúce informácie sú uvedené vo výzve na predloženie ponuky a je zverejnený v profile verejného obstarávateľa na: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/452473.

Doplňujúce informácie

1. Komunikácia vo verejnom obstarávaní sa bude uskutočňovať prostredníctvom elektronického Informačného systému EVO ( ďalej len IS EVO ). Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme IS EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby záujemca/uchádzač dodržal požiadavky na softvérové a hardvérové vybavenie potrebné pre prácu v systéme IS EVO. Potrebné informácie sú zverejnené na adrese: https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html. V IS EVO sa za okamih doručenia informácie (žiadostí, dokumentov, ponuky a iné) považuje odoslanie daného podania t. j. dátum odoslania = dátum doručenia. 2. Ďalšie informácie ku komunikácii sú uvedené vo výzve na predloženie ponuky, ktorá je zverejnená v profile verejného obstarávateľa na: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/452473. 3. V prípade potreby môžu záujemcovia/uchádzači požiadať o technickú pomoc pri používaní IS EVO Úrad vlády SR na emailovej adrese helpdesku: eplatforma@vlada.gov.sk alebo telefonicky na čísle: + 421 2 209 25 100. 4. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 5. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi sa bude uskutočňovať len v slovenskom alebo českom jazyku prostredníctvom IS EVO.