Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia kúpeľní na bezbariérové


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
SUBSIDIUM - Špecializované zariadenie, zariadenie pre seniorov a domov sociálnych služieb
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
220 431,71
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45215200-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
9. December 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
23. December 2022
Dátum otvárania ponúk:
23. December 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zhotovenie - výmena umakartových kúpeľní za nové, realizované podľa v súčasnosti platnej legislatívy, ktorá vyžaduje kúpeľne riešiť pre využitie osobami s obmedzenou schopnosťou pohybu, t.j. bezbariérové. Opis predmetu zákazky je uvedený v projektovej dokumentácii, ktorá tvorí prílohu č. 2 a v poskytnutom výkaz výmer, ktorý je prílohou č. 3 Výzvy na predkladanie ponúk, uverejnených v Dokumentoch zákazky. Projektová dokumentácia poskytnutá verejným obstarávateľom zahŕňa projekčne širší rozsah ako je predmet tejto zákazky. Vzhľadom k výške investičných nákladov a finančným možnostiam verejného obstarávateľa bude výmena jestvujúcich umakartových kúpeľní za nové bezbariérové kúpeľne realizovaná len v časti stavebných prác uvedených v dokumente: TECHNICKÁ SPRÁVA - STAVEBNÉ ÚPRAVY, Požadovaný rozsah - 24 bezbariérových kúpeľní, ktorá tvorí prílohu č. 2A výzvy na predkladanie ponúk, čomu zodpovedá aj zadanie poskytnuté záujemcom v elektronickom formáte excell (príloha č. 3), ktoré sú uverejnené v Dokumentoch zákazky.. Predmetom zákazky je zhotovenie - výmena umakartových kúpeľní za nové, realizované podľa v súčasnosti platnej legislatívy, ktorá vyžaduje kúpeľne riešiť pre využitie osobami s obmedzenou schopnosťou pohybu, t.j. bezbariérové. Opis predmetu zákazky je uvedený v projektovej dokumentácii, ktorá tvorí prílohu č. 2 a v poskytnutom výkaz výmer, ktorý je prílohou č. 3 Výzvy na predkladanie ponúk, uverejnených v Dokumentoch zákazky. Projektová dokumentácia poskytnutá verejným obstarávateľom zahŕňa projekčne širší rozsah ako je predmet tejto zákazky. Vzhľadom k výške investičných nákladov a finančným možnostiam verejného obstarávateľa bude výmena jestvujúcich umakartových kúpeľní za nové bezbariérové kúpeľne realizovaná len v časti stavebných prác uvedených v dokumente: TECHNICKÁ SPRÁVA - STAVEBNÉ ÚPRAVY, Požadovaný rozsah - 24 bezbariérových kúpeľní, ktorá tvorí prílohu č. 2A výzvy na predkladanie ponúk, čomu zodpovedá aj zadanie poskytnuté záujemcom v elektronickom formáte excell (príloha č. 3), ktoré sú uverejnené v Dokumentoch zákazky.

Doplňujúce informácie

1. Podmienky a pravidlá neupravené v tejto Výzve, zverejnených podkladoch a v procese verejného obstarávania sa riadia zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 2. Verejný obstarávateľ poskytuje neobmedzený, úplný a priamy prístup k dokumentom prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa na stránke: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/453892. 3. Zadávanie tejto zákazky sa realizuje prostredníctvom Informačného systému elektronického verejného obstarávania IS EVO v programovej aplikácii umožňujúcej elektronické zadávanie zákaziek (ďalej len IS EVO). Pre účasť na elektronickom verejnom obstarávaní, resp. komunikáciu v IS EVO a pre elektronické predkladanie ponúk prostredníctvom IS EVO, je vytvorenie a aktivácia používateľského účtu a vytvorenie a validácia hospodárskeho subjektu. V tejto súvislosti upozorňujeme na postup zverejnený na portáli IS EVO (https://eplatforma.vlada.gov.sk/) v sekcii Viac o modernizovanom IS EVO a v príručke Prvé povinné kroky pred odoslaním ponuky alebo žiadosti o účasť. 4. Komunikácia vrátane doručovania ponuky pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja IS EVO: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/453892. 5. Informácie potrebné na vypracovanie ponuky, predloženie ponuky a plnenie zmluvy sú uvedené vo Výzve na predkladanie ponúk uverejnenej v Dokumentoch zákazky. 6. Verejný obstarávateľ umožňuje vykonať obhliadku miesta uskutočnenia stavebných prác. Bližšie informácie sú uvedené vo Výzve na predkladanie ponúk uverejnenej v Dokumentoch zákazky. 7. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky zmluvy predmetné verejné obstarávanie nie je obstarávaním inovácií, a nie je obstarávaním zameraným na sociálne aspekty. Predmetné verejné obstarávanie je vzhľadom k charakteru obstarávaného predmetu zákazky, ktorým je rekonštrukcia kúpeľní na bezbariérové, zeleným verejným obstarávaním.