Vyhlásené obstarávanie

Poskytovanie služieb v oblasti BOZP,OPP a PZS


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Úrad pre verejné obstarávanie
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
9 360,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71317200-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
5. December 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
14. December 2022
Dátum otvárania ponúk:
14. December 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je záväzok Dodávateľa uskutočňovať pre Objednávateľa nasledovné činnosti: a)činnosti v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci (ďalej aj ako BOZP) v zmysle zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a ďalších platných všeobecne záväzných právnych predpisov vzťahujúcich sa k BOZP vo forme poskytovania bezpečnostnotechnickej služby pre Objednávateľa; b)činnosti v oblasti ochrany pred požiarmi (ďalej aj ako OPP) v zmysle zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov a ostatných všeobecne záväzných platných právnych predpisov vzťahujúcich sa k ochrane pred požiarmi vo forme výkonu činnosti technika požiarnej ochrany; c)činnosti v oblasti odborného dohľadu zodpovedného zástupcu - verejného zdravotníka (ďalej len PZS) v rozsahu podľa § 30 ods. 1 písm. a) a písm. b) zákona NR SR č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov pre zamestnancov vykonávajúcich prácu zaradenú do kategórie 1 alebo 2 pre služobný úrad Úrad pre verejné obstarávanie. Zamestnávateľ je povinný zabezpečiť uvedené 1 x 24 mesiacov. Posledný posudok je platný do 08/2023. Podrobný Opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 1 tejto Výzvy na predkladanie ponúk.. Predmetom zákazky je záväzok Dodávateľa uskutočňovať pre Objednávateľa nasledovné činnosti: a)činnosti v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci (ďalej aj ako BOZP) v zmysle zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a ďalších platných všeobecne záväzných právnych predpisov vzťahujúcich sa k BOZP vo forme poskytovania bezpečnostnotechnickej služby pre Objednávateľa; b)činnosti v oblasti ochrany pred požiarmi (ďalej aj ako OPP) v zmysle zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov a ostatných všeobecne záväzných platných právnych predpisov vzťahujúcich sa k ochrane pred požiarmi vo forme výkonu činnosti technika požiarnej ochrany; c)činnosti v oblasti odborného dohľadu zodpovedného zástupcu - verejného zdravotníka (ďalej len PZS) v rozsahu podľa § 30 ods. 1 písm. a) a písm. b) zákona NR SR č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov pre zamestnancov vykonávajúcich prácu zaradenú do kategórie 1 alebo 2 pre služobný úrad Úrad pre verejné obstarávanie. Zamestnávateľ je povinný zabezpečiť uvedené 1 x 24 mesiacov. Posledný posudok je platný do 08/2023. Podrobný Opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 1 tejto Výzvy na predkladanie ponúk.

Doplňujúce informácie

1. Zadávanie zákazky s nízkou hodnotou sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO verzia 18.0 na https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/453141 Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal záujemca/uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady, technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. 2. Podmienkou pre úspešné predkladanie ponúk je vykonanie validácie hospodárskeho subjektu prostredníctvom doručeného validačného kódu. Všetky potrebné informácie sú dostupné na adrese : https://www.uvo.gov.sk/viac-o-isevo/videonavody-5f9.html alebo na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html. 3. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené v aktuálnych príručkách na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html a vo video návodoch na https://www.uvo.gov.sk/viac-oisevo/videonavody-5f9.html. 4. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácií postupovať v zmysle § 20 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "ZVO") prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO. Pravidlá pre doručovanie: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t. j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 5. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1, písm. e) a f) ZVO. 6.71317210-8 Poradenské služby týkajúce sa ochrany zdravia a bezpečnosti pri práci, 75251110-4 Prevencia proti požiarom, 85100000-0 Zdravotnícke služby.