Vyhlásené obstarávanie

Poskytovanie služieb v odpadovom hospodárstve


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Spišská Teplica
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
143 880,83
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
90511000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
23. November 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
6. December 2022
Dátum otvárania ponúk:
6. December 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Služby, spočívajúce v zbere a odvoze odpadu, zatriedeného vo vyhláške č. 365/2015 Z. z., ktorou sa ustanovuje katalóg odpadov, nasledovne : a) zmesový komunálny odpad b) objemný odpad c) drobný stavebný odpad d) elektro-odpad a nebezpečný odpad. Predmetom tejto zmluvy je zber, odvoz a zneškodnenie/ zhodnotenie komunálneho, objemného a drobného stavebného odpadu prostredníctvom smetných nádob, kontajnerov a veľkokapacitných kontajnerov + odvoz elektro-odpadu na území obce Spišská Teplica, v rámci zákona o odpadoch a iných právnych predpisov. Triedený zber nie je súčasťou služby. Za vykonané služby poskytovateľ vystaví faktúru 1x mesačne a to za služby vykonané v predchádzajúcom mesiaci. Podkladom pre vystavenie faktúry budú vážne lístky, ako doklady o hmotnosti objemného a drobného stavebného odpadu a spôsobe jeho zhodnotenia, príp. zneškodnenia. Uchádzač v rámci svojej ponuky nacení prílohu č.1, pričom jednotkové ceny uvedené v prílohe sú záväzné a množstva odpadov su odhadované. Celková suma pri fakturácii sa bude účtovať podľa skutočnej váhy zhodnoteného, príp. zneškodneného odpadu. Jednotkové ceny, ktoré uvedie uchádzač vo svojej ponuke, v sebe zahŕňajú všetky náklady, spojené so zberom, odvozom, zneškodnením alebo zhodnotením odpadov okrem zákonného poplatku za uloženie odpadu, ktorý bude fakturovaný obci samostatne v zmysle aktuálne platného zákona o odpadoch. Počet domácností : 654. Prenájom 120 l a 1100 l zberných nádob nie je súčasťou služby, keďže obec ma vlastné nádoby. Obec vlastní 3 veľkokapacitné kontajnery s objemom 5m3, čo by pre vývoz objemového a drobného stavebného odpadu malo postačovať, takže s prenájom veľkokapacitných kontajnerov nie je potrebne uvažovať. Harmonogram zberu odpadov spolu s orientačnou mapou územia zberu odpadov a výpočtu miery triedenia za r.2021 sú prílohami č.2 - 5 súťažných podkladov. Požiadavky uvedené v harmonograme je uchádzač povinný zapracovať do svojej ponuky.

Doplňujúce informácie

1. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami / uchádzačmi sa bude uskutočňovať v zmysle § 187l ods. 3 zákona elektronicky podľa § 20 zákona a to prostredníctvom Informačného Systému Elektronického Verejného Obstarávania - IS EVO VER. 18.0 na adrese uvedenej v odseku I.3) KOMUNIKÁCIA tohto oznámenia. 2. Verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatný, neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov k dokumentom, potrebným na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti a to na internetovej adrese podľa bodu I.3) tejto výzvy a z uvedeného dôvodu tieto dokumenty záujemcom nezasiela. Priamy odkaz na túto internetovú adresu je tiež zverejnený v profile VO na web stránke Úradu pre verejné obstarávanie. 3. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti čestným vyhlásením v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Viac informácií nájde záujemca v časti A.2 súťažných podkladov. 4. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, I.) ktorý ma povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora (RPVS) a nie je zapísaný v RPVS; II.) ktorého subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapísať sa do RPVS a nie sú zapísaní v RPVS; III.) ktorý ma povinnosť zapísať sa do RPVS a ktorého konečným užívateľom výhod zapísaným v RPVS sú osoby, uvedené v § 11ods.1 písm c); IV.) ktorého subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapísať sa do RPVS majú v RPVS zapísaného konečného užívateľa výhod, ktorým je osoba podľa v §11 ods.1 písm c); Uchádzač je povinný riadiť sa ustanoveniami zákona č. 315/2016 o registri partnerov verejného sektora v znení neskorších predpisov. 5. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo : - neprijať ani jednu ponuku v prípade, ak cena úspešnej ponuky prekročí výšku finančných prostriedkov vyčlenených verejným obstarávateľom na predmet zákazky. - neuzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý predložil ponuku presahujúcu limit predpokladanej hodnoty zákazky, - zrušiť súťaž v súlade s § 57 zákona.