Vyhlásené obstarávanie

Vybavenie SŠ Stará Ľubovňa – IKT a softvérové vybavenie_10/2022


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Spojená škola, Jarmočná 108 , Stará Ľubovňa
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
122 480,16
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30236000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
21. Október 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
31. Október 2022
Dátum otvárania ponúk:
31. Október 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie informačno-komunikačných technológií a softvérového vybavenia ako materiálno- technického vybavenia do učebných priestorov Spojenej školy, Jarmočná 108, Stará Ľubovňa. Bližší popis uvedený v súťažných podkladoch.. Predmetom zákazky je dodanie informačno-komunikačných technológií a softvérového vybavenia ako materiálno- technického vybavenia do učebných priestorov Spojenej školy, Jarmočná 108, Stará Ľubovňa. Bližší popis uvedený v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. K súťažným podkladom je umožnený neobmedzený a plný priamy prístup elektronickými prostriedkami prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE na adrese: https://josephine.proebiz.com 2. VO bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi, s výnimkou prípadov, kedy to výslovne vylučuje zákon. 3. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. 4. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t. j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme JOSEPHINE považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou systému. 5. Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami v zmysle VZP zmluvy o poskytnutí NFP a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 6. V prípade, ak nebude VO doručené oznámenie o kladnom výsledku kontroly dokumentácie z verejného obstarávania poskytovateľom pomoci, VO si vyhradzuje právo odstúpiť od uzavretej kúpnej zmluvy, verejný obstarávateľ uplatňuje odkladaciu podmienku účinnosti zmluvy, ktorou je schválenie finančnej kontroly, ak poskytovateľ príspevku z fondov EÚ neidentifikoval nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO, pričom rozhodujúci je dátum doručenia správy z kontroly prijímateľovi. 7. Verejný obstarávateľ uzavrie s úspešným uchádzačom kúpnu zmluvu a úspešný uchádzač/predávajúc je povinný zložiť depozit vo výške 10 % z kúpnej ceny bez DPH, na bežný bankový účet kupujúceho uvedený v záhlaví Zmluvy, a to po nadobudnutí účinnosti tejto Zmluvy. Bližšie informácie uvedené v Návrhu kúpnej zmluvy.