Vyhlásené obstarávanie

Výmena podláh v bloku B1 a B3 a s tým súvisiace stavebné práce


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Stredná priemyselná škola stavebná a geodetická, Drieňová 35, Bratislava
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
35 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45214220-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
20. Október 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
2. November 2022
Dátum otvárania ponúk:
2. November 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie všetkých dodávok a stavebných prác súvisiacich sopravou existujúcich podlahových krytín vbloku B1 aB3.. Predmet zákazky zahŕňa: 1. Odstránenie povlakových krytín s podložkou z nášľapnej plochy 2. Brúsenie existujúcich betónových podláh v priestoroch budovy 3. Vysávanie podkladu pred kladením povlakových podláh 4. Penetrovanie podkladu pred kladením povlakových podláh 5. Vyspravenie podkladu nivelačnou stierkou hr. 3 mm 6. Vnútro stavenisková doprava sutiny a vybúraných hmôt 7. Zabezpečenie nakladania s odpadom oprávnenou osobou a likvidácia odpadu.

Doplňujúce informácie

1. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania bude povinný predložiť doklady uvedené v bode 28.5. súťažných podkladov. 2. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na uskutočnenie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu Zmluvy a komunikácie/ zodpovednosti v procese plnenia Zmluvy. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom Zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovi a skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne. 3. Predmetné verejné obstarávanie je: d) žiadne z uvedených. 4. Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v tejto výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona. 5. Obhliadka miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa uskutoční dňa 2.10.2022 o10:00 hod. na adrese: Stredná priemyselná škola stavebná ageodetická, Drieňová 35, 826 64 Bratislava. Účasť na obhliadke je záujemca povinný, dohodnúť najneskôr do 20.10.2022 do 08:00 hod. so zástupcom verejného obstarávateľa Ing. arch. Darina Sojáková, Mgr. Miroslava Síthová, Mgr. Eva Madiová, tel.: + 421 2 4333 9783 email: sps.drienova@region-bsk.sk v pracovnej dobe 08:00 - 13:00 hod.