Vyhlásené obstarávanie

Zintenzívnenie zberu biologicky rozložiteľných komunálnych odpadov v obci Uzovský Šalgov


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Uzovský Šalgov
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
334 825,25
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
16600000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
17. Október 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
15. November 2022
Dátum otvárania ponúk:
15. November 2022
Ponuka musí platiť do:
31. Máj 2023
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení budú zverejnené informácie v zmysle ZVO. Všetky prístupy do tohto on-line prostredia zo strany uchádzačov bude systém JOSEPHINE logovať a budú súčasťou protokolov v danom obstarávaní
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v dňoch (od zadania zákazky) : 210

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie tovaru pre projekt Zhodnocovanie biologicky rozložiteľného komunálneho odpadu v obci Uzovský Šalgov pre verejného obstarávateľa vrátane dopravy a zaškolenia. Zákazka sa delí na deväť častí: Časť A: Mobilná kompostáreň Časť B: Kolesový traktor s príslušenstvom Časť C: Traktorový náves Časť D: Mulčovač s košom Časť E: Drvič za traktor Časť F: Dvojnápravový kontajnerový náves Časť G Veľkoobjemový kontajner Časť H: Traktorová kosačka Časť I: Zberná nádoba. Predmetom zákazky je dodanie mobilnej kompostárne vrátane dopravy a zaškolenia obsluhy o veľkosti vane min. 10 m3. Množstvo: 1 kus. Podrobne je predmet zákazky špecifikovaný v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladovPredmetom zákazky je dodanie kolesového traktora s príslušenstvom vrátane dopravy a zaškolenia obsluhy. Množstvo: 1.Kolesový traktor1 kus, 2. Čelný nakladač 1 kus, 3. Paletizačné vidly 1 kus, 4. Hydraulická ruka 1 kus, 5. Kliešte nové 1 kus. Podrobne je predmet zákazky špecifikovaný v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.Predmetom zákazky je dodanie traktorového návesu trojstranného sklápača vrátane dopravy a zaškolenia obsluhy. Množstvo: Traktorový náves 1 kus. Podrobne je predmet zákazky špecifikovaný v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.Predmetom zákazky je dodanie mulčovača s košom vrátane dopravy a zaškolenia obsluhy. Množstvo: Mulčovač s košom 1 kus. Podrobne je predmet zákazky špecifikovaný v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.Predmetom zákazky je dodanie drviča s košom vrátane dopravy a zaškolenia obsluhy. Množstvo: Drvič za traktor 1 kus. Podrobne je predmet zákazky špecifikovaný v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.Predmetom zákazky je dodanie dvojnápravového kontajnerového návesu vrátane dopravy a zaškolenia obsluhy. Množstvo:: Dvojnápravový kontajnerový náves 1 kus Podrobne je predmet zákazky špecifikovaný v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.Predmetom zákazky je dodanie veľkoobjemových kontajnerov vrátane dopravy a zaškolenia obsluhy. Množstvo:: Veľkoobjemový kontajner typ č. 1 - 1 kus. Veľkoobjemový kontajner typ č. 2 - 2 kusy. Podrobne je predmet zákazky špecifikovaný v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.Predmetom zákazky je dodanie traktorovej kosačky vrátane dopravy a zaškolenia obsluhy. Množstvo:: Traktorová kosačka 1 kus Podrobne je predmet zákazky špecifikovaný v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.Predmetom zákazky je dodanie zberných nádob vrátane dopravy. Množstvo:: Zberná nádoba 3 kusy Podrobne je predmet zákazky špecifikovaný v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1.Verejný obstarávateľ pri zadávaní tejto zákazky požaduje dodržiavať Etický kódex záujemcu/uchádzača vo verejnom obstarávaní, ktorý je zverejnení na http://www.uvo.gov.sk/eticky-kodex-zaujemcu-uchadzaca-54b.html.. 2. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo Výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. 3. Platnosť zmluvy je stanovená podpisom oboch zmluvných strán. Zmluva nadobúda účinnosť dňom nasledujúcim po dni kumulatívneho splnenia všetkých nasledujúcich podmienok: -po jej zverejnení. Túto skutočnosť oznámi verejný obstarávateľ e-mailom úspešnému uchádzačovi na adresu uvedenú v kúpnej zmluve v článku I, - bola schválená žiadosť o poskytnutie nenávratného finančného príspevku, -došlo k ukončení finančnej kontroly, v rámci ktorej poskytovateľ neidentifikoval nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok verejného obstarávania (po doručení správy z kontroly prijímateľovi), alebo v rámci ktorej kupujúci ako prijímateľ súhlasil s výškou ex ante finančnej opravy uvedenej v návrhu správy/správe z kontroly a splnil podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy podľa metodického pokynu, ktorý upravuje postup pri určení finančných opráv za verejné obstarávanie, 4. Verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti uskutoční po vyhodnotení ponúk u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. 5. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a8, ; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazujú vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorý má subdodávateľ plniť. Zároveň verejný obstarávateľ požaduje aj uvedenie podielu, ktorú má subdodávateľ plniť. 6. Komunikácia medzi obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom bude uskutočňovaná písomne v elektronickej podobe prostredníctvom systému pre VO JOSEPHINE (ďalej aj "JOSEPHINE"). Záujemca/uchádzač je povinný predkladať obstarávateľovi svoje podania v elektronickej forme prostredníctvom systému JOSEPHINE, kontaktná osoba: Ing. Ján Halgaš, +421 905127229, halgasvo@gmail.com. Všetky vysvetlenia SP, rovnako ako kladné vybavenia žiadostí o nápravu, bude obstarávateľ uverejňovať v systéme JOSEPHINE. Obstarávateľ bude doručovať žiadosti a prípadné otázky pre záujemcov/uchádzačov rovnako prostredníctvom systému JOSEPHINE. 7. Pravidlá pre doručovanie zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi, ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme JOSEPHINE považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou systému. 8. Predmetné obstarávanie nepatrí medzi zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií a obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.