Vyhlásené obstarávanie

Širokouhlá fundus kamera, 1 ks


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Fakultná nemocnica s poliklinikou F.D. Roosevelta Banská Bystrica
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
104 950,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33120000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
4. Október 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
17. Október 2022
Dátum otvárania ponúk:
17. Október 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je: dodanie Širokouhlá fundus kamera, 1 ks, určená na snímanie sietnice a predného segmentu oka, pre potreby II. Očnej kliniky SZU Fakultnej nemocnice s poliklinikou F.D. Roosevelta Banská Bystrica. Súčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby: dodávka tovaru na miesto určenia, inštalácia, odborné zaškolenie obsluhy a záručný servis vrátane vykonania technických kontrol a prehliadok výrobcom predpísanom rozsahu podľa servisného manuálu, pričom poslednú predpísanú technickú kontrolu požadujeme vykonať mesiac pred uplynutím záručnej lehoty.. Predmetom zákazky je: dodanie Širokouhlá fundus kamera, 1 ks, určená na snímanie sietnice a predného segmentu oka, pre potreby II. Očnej kliniky SZU Fakultnej nemocnice s poliklinikou F.D. Roosevelta Banská Bystrica. Súčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby: dodávka tovaru na miesto určenia, inštalácia, odborné zaškolenie obsluhy a záručný servis vrátane vykonania technických kontrol a prehliadok výrobcom predpísanom rozsahu podľa servisného manuálu, pričom poslednú predpísanú technickú kontrolu požadujeme vykonať mesiac pred uplynutím záručnej lehoty.

Doplňujúce informácie

1) Všetky potrebné dokumenty k predmetu zákazky získa záujemca prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE dostupnom na doméne https://josephine.proebiz.com. 2) Verejný obstarávateľ neobmedzuje lehotu na prevzatie dokumentov, ale odporúča záujemcom požiadať o dokumenty s časovým predstihom, ktorý im umožní využiť v zákonom stanovenej lehote inštitút vysvetľovania dokumentov, ktoré sú zverejnené v systéme JOSEPHINE. 3) Komunikácia a výmena informácii vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE dostupnom na doméne https://josephine.proebiz.com, kde registrovaný uchádzač vkladá ponuku k danej zákazke. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa a zákazku v systéme JOSEPHINE, na ktorom bude verejný obstarávateľ uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v rámci tohto verejného obstarávania. 4) Všetky nevyhnutné informácie, verejný obstarávateľ uvádza v dokumentoch zverejnených v systéme JOSEPHINE.