Vyhlásené obstarávanie

Pozáručný servis tlačiarní a multifunkčných zariadení


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
78 414,60
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
50312620-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
26. September 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
7. Október 2022
Dátum otvárania ponúk:
7. Október 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je pozáručný servis tlačiarní a multifunkčných zariadení na základe priebežných požiadaviek objednávateľa v mieste plnenia, ktorým je sídlo objednávateľa. Služby pozáručného servisu zahŕňajú v sebe práce spojené najmä s diagnostikou a lokalizáciou porúch, vád zariadení, odstránením porúch a príčin nefunkčnosti, resp. nesprávnej funkčnosti, vrátane súvisiacich dodávok náhradných dielov, alebo materiálu, taktiež v prípade potreby likvidáciu súvisiaceho odpadu. Predmetom zákazky je tiež vypracovanie technického posudku na zariadenie, ktorého oprava je vzhľadom k jeho zostatkovej hodnote nerentabilná. Zoznam zariadení a náhradných dielov, ktorých pozáručný servis sa poskytovateľ zaväzuje poskytovať je uvedený v Prílohe č. 1 Rámcovej dohody.. Predmetom zákazky je pozáručný servis tlačiarní a multifunkčných zariadení na základe priebežných požiadaviek objednávateľa v mieste plnenia, ktorým je sídlo objednávateľa. Služby pozáručného servisu zahŕňajú v sebe práce spojené najmä s diagnostikou a lokalizáciou porúch, vád zariadení, odstránením porúch a príčin nefunkčnosti, resp. nesprávnej funkčnosti, vrátane súvisiacich dodávok náhradných dielov, alebo materiálu, taktiež v prípade potreby likvidáciu súvisiaceho odpadu. Predmetom zákazky je tiež vypracovanie technického posudku na zariadenie, ktorého oprava je vzhľadom k jeho zostatkovej hodnote nerentabilná. Zoznam zariadení a náhradných dielov, ktorých pozáručný servis sa poskytovateľ zaväzuje poskytovať je uvedený v Prílohe č. 1 Rámcovej dohody.

Doplňujúce informácie

MPSVR SR vykonáva predmetné verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania. Komunikácia vrátane doručovania správ, dokumentov, preberania dokumentácie k zákazke a predkladanie elektronickej ponuky sa realizuje v systéme ERANET.