Vyhlásené obstarávanie

Prenájom a údržba dočasnej cestnej svetelnej signalizácie na pozemných komunikáciách v správe SC BSK


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
119 009,58
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
34996000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
26. September 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
4. Október 2022
Dátum otvárania ponúk:
4. Október 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je prenájom a výkon činností potrebných na zaistenie spoľahlivej a bezpečnej prevádzky zariadení dočasnej cestnej svetelnej signalizácie na dynamické riadenie dopravy na pozemných komunikáciách v správe Správy ciest Bratislavského samosprávneho kraja.. Predmetom zákazky je prenájom a výkon činností potrebných na zaistenie spoľahlivej a bezpečnej prevádzky zariadení dočasnej cestnej svetelnej signalizácie na dynamické riadenie dopravy na pozemných komunikáciách v správe Správy ciest Bratislavského samosprávneho kraja. Predpokladaný počet kompletných zariadení dočasnej cestnej svetelnej signalizácie je 15 ks. Kompletným zariadením je cestná svetelná signalizácia s dynamickým riadením dopravy vrátane kompletného príslušenstva (aku bedňa antivandal, akumulátor, solárny panel, solárny regulátor a ostatné súčasti, ktoré zabezpečia funkčnosť cestnej svetelnej signalizácie). Súčasťou prenájmu je aj servis zariadení a činnosti súvisiace s odstránením nefunkčnosti (opravou) zariadení vrátane dopravných nákladov počas 24 mesiacov. Predmetom zákazky je aj aktualizácia signálneho plánu v zmysle požiadaviek objednávateľa. Plnenie bude realizované v zmysle vyšpecifikovaných požiadaviek objednávateľa prostredníctvom objednávok vyhotovených v súlade s Rámcovou dohodou, ktorá bude uzatvorená s úspešným uchádzačom. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania - systém EVO. 2. Náležitosti obsahu predloženej ponuky sú definované v súťažných podkladoch. V prípade podpisu ponuky, alebo dokumentov oprávnenou osobou s výnimkou štatutára, verejný obstarávateľ požaduje listinu (splnomocnenie) preukazujúcu oprávnenie tejto osoby konať v mene uchádzača. 3. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyhodnotiť splnenie podmienok účasti a splnenie požiadaviek na predmet zákazky len u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak uchádzač, ktorý sa po vyhodnotení kritérií umiestnil na prvom mieste v poradí, nepredložil niektorý z požadovaných dokladov, ktorým preukazuje splnenie podmienok účasti, alebo nespĺňa podmienky účasti, alebo jeho ponuka nezodpovedá podmienkam pre realizáciu zákazky, nebude jeho ponuka ďalej vyhodnocovaná a bude vylúčená. O vylúčení bude uchádzač bezodkladne informovaný verejným obstarávateľom. V prípade vylúčenia ponuky takéhoto uchádzača bude verejný obstarávateľ vyhodnocovať ponuku uchádzača, ktorý sa umiestnil na ďalšom mieste v poradí. V prípade nejasnosti, pochybnosti a potreby objasnenia predložených dokladov v lehote na predkladanie ponúk, požiada verejný obstarávateľ uchádzača o vysvetlenie ponuky v lehote určenej verejným obstarávateľom. 4. Uchádzač zaslaním ponuky bezvýhradne akceptuje všetky podmienky súťaže. 5. Uchádzač nemá právo si uplatniť u verejného obstarávateľa akékoľvek náklady, ktoré mu vznikli v súvislosti so zrušením súťaže, zmenou podmienok súťaže alebo akýmkoľvek rozhodnutím verejného obstarávateľa. 6. Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. 7. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk a podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je zelené, nie je obstarávaním inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty. 8. Verejný obstarávateľ neumožňuje uchádzačom preukazovať podmienky účasti Jednotným európskym dokumentom alebo čestným vyhlásením.