Predmetom zákazky je dodávka cloudového dochádzkového systému na spracovanie personalistiky, miezd, riadenie ľudských zdrojov, ktorý bude obsahovať softvérové vybavenie pre elektronickú evidenciu a spracovanie dochádzky. Súčasťou riešenia je aj dodávka čítačiek kariet, dodávku a inštaláciu a konfiguráciu hardvérových súčastí dochádzkového systému - dochádzkových terminálov, spustenia do prevádzky na mieste plnenia, poskytovanie školení pre všetkých schvaľovateľov dochádzky, poskytovanie servisných služieb pre softvérové a hardvérové vybavenie dochádzkového systému a kompletná prevádzka systému počas 24 mesiacov. Dodanie riešenia požadujeme do 6 týždňov od uplatnenia záväznej objednávky/od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Podrobne uvedené v zadaní zákazky/výzve na predloženie ponuky..
Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO. Pravidlá pre doručovanie zásielka sa považuje za doručenú v okamihu jej odoslania v systéme EVO a to v súlade s funkcionalitou systému.