Vyhlásené obstarávanie

Vývoj systému eAktivity


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
99 990,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72212190-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
5. September 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
14. September 2022
Dátum otvárania ponúk:
14. September 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú služby návrhu a implementácie systému eAktivity (dielo). Predmetom zákazky sú služby návrhu a implementácie systému eAktivity (dielo), v rozsahu: náklady na služby návrhu a implementácie kompletného technického riešenia, otechnické riešenie bude pozostávať z portálovej platformy (web stránky a mobilných aplikácií pre platformy IOS a Android) náklady na programátorské práce, náklady na zaškolenie zamestnancov objednávateľa, v cene diela sú zohľadnené aj náklady na záručný servis na minimálne 6 mesiacov (odstraňovanie chýb diela, ktoré budú identifikované v priebehu 6 mesiacov odo dňa odovzdania diela do prevádzky). Požiadavky na dodanie a objednanie: Systém eAktivity otestovaný, implementovaný, akceptovaný a nasadený do produkčného prostredia verejného obstarávateľa sa požaduje najneskôr do 20.01.2023. Čiasťočná funkčnosť systému v rozsahu Registrácia poskytovateľov cez portál, musí byť dostupná pre verejnosť od 20.11.2022. Víťaznému uchádzačovi verejný obstarávateľ odošle 1 objednávku na dielo, ktorého hodnota nepresiahne rámcové náklady na celé dielo. Zhotoviteľ vystaví faktúry na základe vystavenej 1 objednávky nasledovne: prvá faktúra po úspešnej implementácii a akceptácii diela objednávateľom - časť diela implementácie a akceptácie, druhá faktúra po uplynutí 6 mesačnej prevádzky odo dňa nasledujúceho dňu akceptácie diela. Návrh a implementácia systému eAktivity bude pozostávať z nasledovných častí: 1.časť diela implementácie a akceptácie: Návrh a schválenie architektúry riešenia a definovanie potrebných SW a HW zdrojov (infraštruktúra a inštalácia systémového prostredia nie je súčasťou predmetu obstarania, poskytne ju objenávateľ). Návrh grafického vizuálu pre mobilné aplikácie a portálu. Vývoj a následná implementácia cloudového prostredia FRSR, popis cloudového prostredia HCI VxRAIL v prílohe. Vývoj a následná implementácia aplikácií na podporovaných platformách IOS a ANDROID formou hybridnej aplikácie, využitím technológii ako napr. Capacitor, Quasar. Príprava dát a testovacích scenárov pre UAT. Vykonanie záťažových testov s cieľom preukázať výkon portálu. Portál musím zvlánuť minimálne 100 000 prihlásených používateľov za hodinu, pri odozve 3s. Maximálny počet oprávnených osôb je 800 000. Oprava chýb zistených pri UAT a záťažových testoch. Po vykonaní penetračného testovania oprava všetkých identifikovaných nedostatkov. Penetračné testy budú vykonané mimo tejto zákazky. 2.časť diela záručnej doby prevádzky a zaškolenia: Záručná doba prevádzky pri nasadení riešenia do testovacieho a produkčného prostredia FS na obdobie 6 mesiacov spolu so zaškolením objednávateľa a prebratie diela do prevádzky objednávateľom, zaškolenie objednávateľa, ktorý bude plnohodnotne prevádzkovať a monitorovať systém.

Doplňujúce informácie

Predmetné verejné obstarávanie je: d) žiadne z uvedených Komunikácia a výmena informácií v tomto postupe sa uskutočňuje prostredníctvom informačného systému eZAKAZKY, ktorý je dostupný na https://www.ezakazky.sk/index.cfm? (ďalej len elektronická platforma). Ponuku doručte v lehote na predkladanie ponúk do elektronického systému www.ezakazky.sk do zákazky Nákup obnovy podpory pre produkty ObserveIT a SIEM. Dokumenty k ponuke vložte do systému v záložke Ponuka. V elektronickom systéme vyplňte Návrh na plnenie kritérií. Pre odoslanie kliknite na Odoslať ponuku.