Vyhlásené obstarávanie

CSS Zákamenné - prestrešenie vstupu do pavilónu B s vytvorením uzavretej miestnosti pre fajčiarov


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Centrum sociálnych služieb Zákamenné
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
37 836,72
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45215200-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
25. August 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
16. September 2022
Dátum otvárania ponúk:
16. September 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky s nízkou hodnotou je vybudovanie prestrešenia vstupu do bloku B (prístavby) s vytvorením uzavretej miestnosti pre fajčiarov. Budova je rozdelená na 2 časti blok A(stará časť) a blok B (prístavba z roku 2009). Spodná stavba: základové päťky, na ktorých bude realizovaná oceľová konštrukcia prístrešku. Strecha bude z OSB dosiek a prekrytá strešnou fóliou s kamenivom. Steny fajčiarne budú z polykarbonátu, strop a čelá strechy - zateplenie s povrchovou stierkou. Na predmet zákazky bude vydané stavebné povolenie a dielo bude ukončené kolaudačným rozhodnutím. Predmetné práce sa budú vykonávať počas plnej prevádzky zariadenia, v ktorom sú ubytovaní prijímatelia sociálnych služieb. Práce budú ukončené v roku 2022, najneskôr do 30.11.2022.. Viď dokumentu k zákazke: výzva na stavebné práce + prílohy

Doplňujúce informácie

Kritérium hodnotenie: Cena s DPH. . Doporučujeme vykonať obhliadku miesta vybudovania prestrešenia. Na obhliadku sa môžete nahlásiť telefonicky: 043 5524049, 0907 732262 u pani Sekerášovej alebo u p. Grofčíka v pracovných dňoch od 07.00 hod do 15.00 hod počas trvania výzvy. Miesto obhliadky - CSS Zákamenné - pracovisko Zákamenné 559/55. Komunikácia a výmena informácií vo VO sa uskutočňuje písomne prostredníctvom elektronických prostriedkov. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať v systéme eZakazky na portáli www.ezakazky.sk Výsledkom verejného obstarávania bude zmluva o dielo. Ak úspešný uchádzač zo závažných dôvodov Zmluvu o dielo na predmet obstarávania neuzatvorí alebo nedodrží podmienky vyhláseného prieskumu trhu, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uzatvoriť zmluvný vzťah s uchádzačom, ktorý sa umiestni po vyhodnotení ponúk za úspešným uchádzačom ako ďalší v poradí. Dôvody na zrušenie súťaže: Ak nebude predložená ani jedna ponuka. Ak sa zmenia okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo VO. Ani jedna z predložených ponúk nebude zodpovedať určeným požiadavkám vo výzve. Ak sa do súťaže zapojí len 1 uchádzač. Ak sa v opise, v projektovej dokumentácií alebo vo výkaze výmer uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa uchádzačom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, resp. lepšími parametrami. Uchádzač je povinný preštudovať pozorne priložené podklady, výkaz - výmer a požiadavky na obstarávané práce. Verejný obstarávateľ nepripúšťa zmenu rozsahu a obsahu v predmete obstarávania, okrem pokynov vydaných verejným obstarávateľom v procese verejného obstarávania (vysvetlenie, doplnenie a pod.) Uchádzač svojou ponukou garantuje komplexnosť, úplný rozsah a kvalitu dodaných prác v rozsahu definovanom projektovou dokumentáciou, súťažnými požiadavkami a ich doplneniami resp. vysvetleniami, ktoré verejný obstarávateľ vykonal v priebehu VO do lehoty predkladania ponúk. Zhotoviteľ bude vykonávať Dielo vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť v súlade s príslušnými právnymi predpismi a technickými normami (STN, EN) a s uzatvorenou zmluvou. Zhotoviteľ bude pri vykonávaní Diela postupovať s odbornou starostlivosťou a bude sa riadiť východiskovými podkladmi Objednávateľa, pokynmi Objednávateľa, zápismi a dohodami.