Vyhlásené obstarávanie

Výkon technického dozoru investora na stavbe: „Nadstavba – rozšírenie MŠ Nová Dedinka“


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Nová Dedinka
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
38 500,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71520000-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
25. August 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
9. September 2022
Dátum otvárania ponúk:
9. September 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je technický dozor investora na stavbe: Nadstavba Rozšírenie MŠ Nová Dedinka. Bližšie informácie ohľadom opisu sú uvedené v prílohe č. 1 - Opis predmetu zákazky tejto výzvy a v Článku III. návrhu mandátnej zmluvy. Stavebné práce budúceho zhotoviteľa diela budú uskutočňované podľa projektovej dokumentácie vypracovanej: SD atelier s.r.o., Jedenásta 9, 831 01 Bratislava. Sprievodná správa, súhrnná technická správa, stavebné povolenia a ostatné dokumenty k realizácii stavby tvoria prílohu č. 2 - Podporná dokumentácia tejto výzvy. Rozpočet stavebných prác podľa projektovej dokumentácie - investičné náklady cca 2 200 000,00 s DPH.. Predmetom zákazky je technický dozor investora na stavbe: Nadstavba Rozšírenie MŠ Nová Dedinka. Bližšie informácie ohľadom opisu sú uvedené v prílohe č. 1 - Opis predmetu zákazky tejto výzvy a v Článku III. návrhu mandátnej zmluvy. Stavebné práce budúceho zhotoviteľa diela budú uskutočňované podľa projektovej dokumentácie vypracovanej: SD atelier s.r.o., Jedenásta 9, 831 01 Bratislava. Sprievodná správa, súhrnná technická správa, stavebné povolenia a ostatné dokumenty k realizácii stavby tvoria prílohu č. 2 - Podporná dokumentácia tejto výzvy. Rozpočet stavebných prác podľa projektovej dokumentácie - investičné náklady: 2 200 421,66 s DPH.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ odstúpi od zmluvy alebo zruší verejné obstarávanie z dôvodu neschválenia ŽoNFP, ITMS2014+: NFP302020CHB8. 2. Neobmedzený prístup k výzve a jej prílohám: https://obstaravanie.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/1389 3. Mandatár sa zaväzuje umožniť výkon finančnej kontroly/auditu/overovania príslušnými oprávnenými osobami uvedenými v nasledujúcom odseku a vytvoriť podmienky pre jej výkon v zmysle príslušných právnych predpisov Slovenskej republiky a právnych aktov Európskej únie a ako kontrolovaný subjekt pri výkone kontroly riadne plniť povinnosti, ktoré mu vyplývajú z uvedených predpisov, a to počas platnosti a účinnosti tejto Zmluvy, počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP a to až do 31.12.2028. Uvedená doba sa predĺži v prípade, ak nastanú skutočnosti uvedené v článku 90 Nariadenia Rady (ES) č. 1083/2006 (alebo o obdobné ustanovenie v nariadení Európskeho parlamentu a Rady, ktorým sa zruší nariadenie 1083/2006 pre programové obdobie 2014 2020) alebo článku 32 Vykonávacieho Nariadenia Komisie (EÚ) č. 908/2014 o čas trvania týchto skutočností. Mandatár sa zaväzuje podrobiť sa aj výkonu kontroly poverenými zamestnancami Mandanta. Poverení zamestnanci Mandanta vykonávajúci kontrolu majú počas celého programového obdobia Integrovaný regionálny operačný program prístup ku všetkým obchodným dokumentom Mandatára súvisiacich s výdavkami a plnením povinností podľa tejto Zmluvy. 4. Spoločnosť vykonávajúca verejné obstarávanie: Názov: Smart projekty s. r. o. Sídlo: Vajnorská 1357/72, Bratislava - mestská časť Nové Mesto 831 04 IČO: 54 317 584 Kontaktná osoba: Ing. Matej Hajko email: obstaravanie@obstaravanie.com