Vyhlásené obstarávanie

Prenájom a servis piatich (5) multifunkčných kopírovacích a tlačových zariadení na obdobie 48 mesiacov


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mestská časť Bratislava - Ružinov
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
57 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30121100-4
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
19. August 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
6. September 2022
Dátum otvárania ponúk:
6. September 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je prenájom piatich (5) kusov multifunkčných kopírovacích a tlačových zariadení na obdobie štyridsaťosom (48) mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy o nájme a servise multifunkčných kopírovacích a tlačových zariadení s úspešným uchádzačom.. Predmetom zákazky je prenájom piatich (5) kusov multifunkčných kopírovacích a tlačových zariadení na obdobie štyridsaťosom (48) mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy o nájme a servise multifunkčných kopírovacích a tlačových zariadení s úspešným uchádzačom. Predmetom zákazky je Digitálne multifunkčné zariadenie na farebnú sieťovú tlač A3, skenovanie a kopírovanie A3 s možnosťou pripojenia 30 a viac zariadení. Plne funkčné zariadenie (vrátane toneru, developera, valca ...) pripravené k okamžitému použitiu. Zariadenia musia mať k dispozícii sieťový farebný skener, obojstranný podávač originálov ADF, duplex, minimálne tri zásobníky (A4, A3, bočný podávač). Podstavec, stolík ak je potrebný, aby zariadenie bolo samostatne stojace. Podrobná funkčná špecifikácia kopírovacích strojov je upravená v Prílohe č. 5 tejto výzvy. Súčasťou predmetu zákazky je aj: -doprava na miesto plnenia, -inštalácie na mieste plnenia, -zaškolenia obsluhy (užívateľov) a administrátorov, -servisný zásah do štyridsaťosem (48) hodín (počas pracovných dní) na mieste používania zariadenia. Objednávateľ požaduje dodanie nového nepoužívaného tovaru. Predmetom prenájmu nie je dodávka papiera. Opis predmetu zákazky tvorí aj Príloha č. 6 Zmluva o nájme a servise multifunkčných kopírovacích a tlačových zariadení.

Doplňujúce informácie

1. Postup zadávania zákazky s nízkou hodnotou bude realizovaný s využitím informačného systému elektronického verejného obstarávania ERANET.