Vyhlásené obstarávanie

Výmena interiérových dverí a sklenených výplní na vrátnici, bufete, knižnici a školskej jedálni v budove Gymnázia Alberta Einsteina


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Gymnázium Alberta Einsteina, Einsteinova 35, 85203 Bratislava
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
20 623,35
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45214220-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
15. August 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
26. August 2022
Dátum otvárania ponúk:
26. August 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je výmena interiérových dverí a sklenených výplní na vrátnici, bufete, knižnici a školskej jedálni v budove Gymnázia Alberta Einsteina a to v súlade s technickou špecifikáciou a obchodnými podmienkami plnenia stanovenými objednávateľom.. Predmetom zákazky je výmena interiérových dverí a sklenených výplní na vrátnici, bufete, knižnici a školskej jedálni v budove Gymnázia Alberta Einsteina a to v súlade s technickou špecifikáciou a obchodnými podmienkami plnenia stanovenými objednávateľom. Podrobný opis predmetu zákazky a jeho technická špecifikácia je uvedený v Prílohe č. 1 súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania - systém EVO. 2. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na uskutočnenie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, komunikácie/ zodpovednosti v procese plnenia objednávky. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred vystavením objednávky uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovi a skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne. 3.Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v tejto výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona. 4. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk a podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, obstarávaním inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty.