Vyhlásené obstarávanie

Terénne úpravy parkoviska vrátane opravy kanalizácie


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
174 291,51
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45112700-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
2. August 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
15. August 2022
Dátum otvárania ponúk:
15. August 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je realizácia terénnych prác na spevnenej ploche parkoviska a oprava areálovej kanalizácie. v rozsahu podľa projektovej dokumentácie, ktorá tvorí prílohu č. 1 výzvy na predloženie cenovej ponuky. Spevnené plochy budú riešené zo zámkovej dlažby, odvedenie dažďovej vody zo samotnej spevnenej plochy je navrhnuté do nových uličných vpustí zaústených do kanalizácie. Na areálovej kanalizácií bol robený monitoring stoky, na základe ktorého je vypracovaný projekt opravy areálovej kanalizácie. Navrhovaná oprava kanalizácie pozostáva z dvoch stôk a bude zaústená do jestvujúcej resp. do navrhovaných revíznych kanalizačných šácht, z ktorých sú odpadové vody vedené jestvujúcou areálovou kanalizáciou do verejnej kanalizácie na ulici Hurbanova stoka D-2-2 DN 400 a na Študentskej ulici stoka D-2 DN 900. Jedná sa o vybudovanie gravitačnej jednotnej kanalizácie z rúr PP hladkých hrdlových SN 10, DN 200 (D200x7,3mm) v dĺžke 52,50m a prípojok dažďových a splaškových vôd z rúr PP hladkých hrdlových DN 150 (D160x5,8mm) v celkovej dĺžke 30,80m.. Predmetom zákazky je realizácia terénnych prác na spevnenej ploche parkoviska a oprava areálovej kanalizácie. v rozsahu podľa projektovej dokumentácie, ktorá tvorí prílohu č. 1 výzvy na predloženie cenovej ponuky. Spevnené plochy budú riešené zo zámkovej dlažby, odvedenie dažďovej vody zo samotnej spevnenej plochy je navrhnuté do nových uličných vpustí zaústených do kanalizácie. Na areálovej kanalizácií bol robený monitoring stoky, na základe ktorého je vypracovaný projekt opravy areálovej kanalizácie. Navrhovaná oprava kanalizácie pozostáva z dvoch stôk a bude zaústená do jestvujúcej resp. do navrhovaných revíznych kanalizačných šácht, z ktorých sú odpadové vody vedené jestvujúcou areálovou kanalizáciou do verejnej kanalizácie na ulici Hurbanova stoka D-2-2 DN 400 a na Študentskej ulici stoka D-2 DN 900. Jedná sa o vybudovanie gravitačnej jednotnej kanalizácie z rúr PP hladkých hrdlových SN 10, DN 200 (D200x7,3mm) v dĺžke 52,50m a prípojok dažďových a splaškových vôd z rúr PP hladkých hrdlových DN 150 (D160x5,8mm) v celkovej dĺžke 30,80m.

Doplňujúce informácie

1Ponuky sa predkladajú prostredníctvom systému Josephine a spôsobom uvedeným vo Výzve na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že ponuka sa predkladá samostatne pre každú časť predmetu zákazky. Ponuka je vyhotovená elektronicky a vložená do systému Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. 2Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 3.Miesto dodania predmetu zákazky: v objekte Rektorátnej budovy, ulica Študentská 2, Trenčín. 4.Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 5 000 EUR. Informácie o tom, akým spôsobom je možné zložiť zábezpeku ponuky sú uvedené vo výzve na predloženie cenovej ponuky. 5.Verejný obstarávateľ bude organizovať individuálne obhliadky na základe dopytu záujemcov. Informácie k organizácií obhliadky sú uvedené vo výzve na predkladanie ponúk. 6.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému Josephine. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tj. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície.