Vyhlásené obstarávanie

Vybavenie infraštruktúry pre projekt Gerulata-Carnuntum – Zažite históriu


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mestská časť Bratislava - Rusovce
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
98 440,83
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
34928400-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
1. August 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
8. August 2022
Dátum otvárania ponúk:
8. August 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Dodanie mobiliáru pre Mestskú časť Bratislava-Rusovce a dodávka a osadenie bočného oplotenia a vstupnej brány s logom do NKP Dom s hypocaustom.. Dodanie vybavenia infraštruktúry, mobiliáru pre Mestskú časť Bratislava-Rusovce a dodávka a osadenie bočného oplotenia a vstupnej brány s logom do NKP Dom s hypocaustom. Zákazka je financovaná z programu cezhraničnej spolupráce Interreg V-A Slovenská republika Rakúsko a spolufinancované verejným obstarávateľom v rámci projektu Gerulata-Carnuntum Geschichte lebt / Gerulata-Carnuntum Zažite históriu. Predmet zákazky je obstarávaný v nasledovnej štruktúre: - informačné tabule (infostromy) - informačný panel s QR kódom - informačné vlajky na stĺpy verejného osvetlenia - ukazovacie svetelné infotabuľky - smerovníky - malé smerovníky - cyklostojany - odpadkové koše - dodanie a osadenie oplotenia a vstupnej brány s logom do NKP Dom s hypocaustom.

Doplňujúce informácie

Zoznam lokalít, kde majú byť inštalované informačné tabule, informačné panely, vlajky, svetelné infotabuľky, smerovníky a texty, ktoré tam majú byť uvedené, budú úspešnému uchádzačovi odovzdané pri podpise zmluvy. Zároveň bude úspešnému uchádzačovi odovzdaný pri podpise zmluvy zoznam lokalít, kde budú inštalované cyklostojany a odpadkové koše. Úspešný uchádzač má povinnosť pri odovzdaní tovaru predložiť statický posudok drevenej BSH konštrukcie infostromov a konštrukčnú správu k elektroinštalácii. Postup zadávania podlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému IS EVO. Pre účasť na elektronickom verejnom obstarávaní, resp. komunikáciu v systéme EVO a pre elektronické predkladanie ponuky prostredníctvom systému EVO je potrené vykonať registráciu do IS EVO (www.uvo.gov.sk). Podklady k verejnému obstarávaniu sú dostupné v profile verejného obstarávateľa v dokumentoch k zákazke. Poskytovanie vysvetlení, oznámení, zaslanie podkladov a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje elektronickým spôsobom prostredníctvom systému IS EVO VER. 18.0 (ďalej len EVO), ktorý zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, teda v súlade s § 20 ZVO. Pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk odporúčame uchádzačom oboznámiť sa s príručkami, ktoré Úrad pre verejné obstarávanie zverejnil na odkaze https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html. V prípade potreby môžu záujemcovia alebo uchádzači elektronicky požiadať o pomoc s prácou v systéme EVO na e-mailovej adrese helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk. Postup pri komunikácii vrátane poskytnutia vysvetlenia a predloženia ponuky je podrobnejšie uvedený v prílohe č. 5 (Inštrukcie k verejnému obstarávaniu). Ponuka musí byť vyhotovená a predložená v elektronickej forme. Elektronická ponuka, musí byť vo formáte, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie jej obsahu v súlade s požiadavkami podľa podkladov. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzači predložili svoje ponuky v systéme EVO nasledovne: - Vložené doklady a dokumenty, u ktorých sa vyžaduje podpis, budú podpísané na originálne vyhotovenom dokumente a následne naskenované a takto vložené do systému. - Uchádzač predloží dokumenty a súbory vo formátoch v zmysle Vyhlášky č. 78/2020 Z. z. o štandardoch pre informačné technológie verejnej správy. Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena vrátane DPH za celý predmet zákazky. Pod celkovou cenou sa rozumie súčet všetkých položiek, z ktorých celková cena pozostáva. Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk u uchádzača, ktorý predloží najnižšiu cenu. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.