Vyhlásené obstarávanie

Projektová dokumentácia na rekonštrukciu priestorov Bratislavskej integrovanej dopravy, a. s..


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Bratislavský samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
15 738,33
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71250000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
6. Júl 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
30. Júl 2022
Dátum otvárania ponúk:
30. Júl 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú práce vrozsahu vypracovania, dokumentácie na stavebné povolenie vrátane inžinierskej činnosti pre vydanie stavebného povolenie príslušným stavebným úradom, dokumentácie na realizáciu stavby, súčinnosť pri verejnom obstarávaní pri výbere zhotoviteľa a výkon autorského dozoru počas realizácie stavby.. Zamerania a vyhotovenia dokumentácie skutočného stavu, vypracovania a dodania projektovej dokumentácie pre účely stavebného konania vypracovania a dodania realizačnej projektovej dokumentácie, výkony autorského dozoru po dobu realizácie stavby, výkony inžinierskej činnosti súvisiacej s povolením a realizáciou stavebných činností, ako sú činnosti smerujúce k povoleniu realizácie stavebných prác a povoleniu užívania stavby, pre investičný projekt: Rekonštrukcia budovy Bratislavskej integrovanej dopravy, a. s., Jankolova 6, 851 04 Bratislava 5 v súlade so špecifikáciou pre rozsah poskytovaných služieb a zadávacími podmienkami pre projektové prace uvedenými v Zadaní pre tvorbu architektonickej štúdie, súčinnosť pri realizácii verejného obstarávania na zhotoviteľa stavby.

Doplňujúce informácie

1. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania bude povinný predložiť doklady uvedené v bode 28.5. súťažných podkladov. 2. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na uskutočnenie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu Zmluvy a komunikácie/ zodpovednosti v procese plnenia Zmluvy. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom Zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovi a skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne. 3. Predmetné verejné obstarávanie je: d) žiadne z uvedených. 4. Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v tejto výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona. 5. Obhliadka miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa uskutoční dňa 06.07.2022 o10:00 hod. na adrese Bratislavská integrovaná doprava, a. s., Jankolová 6, Bratislava. Účasť na obhliadke je záujemca povinný, dohodnúť najneskôr do 06.07.2022 do 08:00 hod. so zástupcom verejného obstarávateľa Mgr. Ing. Adam Heveši, MBA, tel. +421248264347, email: adam.hevesi@region-bsk.sk v pracovnej dobe 08:00 - 13:00 hod.