Predmetom zákazky sú práce vrozsahu vypracovania, dokumentácie na stavebné povolenie vrátane inžinierskej činnosti pre vydanie stavebného povolenie príslušným stavebným úradom, dokumentácie na realizáciu stavby, súčinnosť pri verejnom obstarávaní pri výbere zhotoviteľa a výkon autorského dozoru počas realizácie stavby.. Zamerania a vyhotovenia dokumentácie skutočného stavu, vypracovania a dodania projektovej dokumentácie pre účely stavebného konania vypracovania a dodania realizačnej projektovej dokumentácie, výkony autorského dozoru po dobu realizácie stavby, výkony inžinierskej činnosti súvisiacej s povolením a realizáciou stavebných činností, ako sú činnosti smerujúce k povoleniu realizácie stavebných prác a povoleniu užívania stavby, pre investičný projekt: Rekonštrukcia budovy Bratislavskej integrovanej dopravy, a. s., Jankolova 6, 851 04 Bratislava 5 v súlade so špecifikáciou pre rozsah poskytovaných služieb a zadávacími podmienkami pre projektové prace uvedenými v Zadaní pre tvorbu architektonickej štúdie, súčinnosť pri realizácii verejného obstarávania na zhotoviteľa stavby.
1. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania bude povinný predložiť doklady uvedené v bode 28.5. súťažných podkladov. 2. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na uskutočnenie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu Zmluvy a komunikácie/ zodpovednosti v procese plnenia Zmluvy. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom Zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovi a skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne. 3. Predmetné verejné obstarávanie je: d) žiadne z uvedených. 4. Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v tejto výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona. 5. Obhliadka miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa uskutoční dňa 06.07.2022 o10:00 hod. na adrese Bratislavská integrovaná doprava, a. s., Jankolová 6, Bratislava. Účasť na obhliadke je záujemca povinný, dohodnúť najneskôr do 06.07.2022 do 08:00 hod. so zástupcom verejného obstarávateľa Mgr. Ing. Adam Heveši, MBA, tel. +421248264347, email: adam.hevesi@region-bsk.sk v pracovnej dobe 08:00 - 13:00 hod.