Vyhlásené obstarávanie

Materiálno – technické vybavenie pre kone


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Bratislavský samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
93 487,50
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
34150000-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
6. Júl 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
18. Júl 2022
Dátum otvárania ponúk:
18. Júl 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka Materiálno technického vybavenia pre kone vrátane dopravy a základného predvedenia funkčnosti (na užívateľskej úrovni) zodpovedným osobám Kupujúceho pre Spojenú školu Ivanka pri Dunaji. Predávajúci dodá predmet Zmluvy v súlade s vyhláseniami o zhode a doplňujúcimi podkladmi k nim (ak relevantné) a v súlade s platnými právnymi predpismi.. Predmetom zákazky je dodávka Materiálno technického vybavenia pre kone vrátane dopravy a základného predvedenia funkčnosti (na užívateľskej úrovni) zodpovedným osobám Kupujúceho pre Spojenú školu Ivanka pri Dunaji. Predávajúci dodá predmet Zmluvy v súlade s vyhláseniami o zhode a doplňujúcimi podkladmi k nim (ak relevantné) a v súlade s platnými právnymi predpismi. Predmet zákazky je rozdelený na nasledovné časti: časť 1: Jazdecká výstroj koní časť 2: Trenažér jazdy na koni časť 3: Kováčska dielňa Predpokladaná hodnota pre časť 1: 18 658,33 Eur bez DPH. Predpokladaná hodnota pre časť 2: 71 596,67 Eur bez DPH. Predpokladaná hodnota pre časť 3: 3 232,50 Eur bez DPH. Miesto plnenia: Spojená škola Ivanka pri Dunaji pracovisko Zálesie ul. SNP 30 Ivanka pi Dunaji Podrobné vymedzenie predmetu zákazky a podmienky plnenia predmetu zákazky sú uvedené v podrobnom opise predmetu zákazky a v návrhu Kúpnej zmluvy, ktoré tvoria súčasť súťažných podkladov zverejnených na profile verejného obstarávateľa.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania - systém EVO. 2. Predmet zákazky je rozdelený na časti, pričom je uchádzač oprávnený predložiť ponuku na jednu alebo viacero častí. 3. Zákazka bude financovaná z rozpočtu verejného obstarávateľa (5%), zo štátneho rozpočtu (45%) a z prostriedkov EÚ (50%): NFP (nenávratný finančný príspevok) z Integrovaného regionálneho operačného programu 2014 - 2020. Kód výzvy: IROP-PO2-SC223-2016-14. 4. Náležitosti obsahu predloženej ponuky sú definované v súťažných podkladoch zverejnených na profile verejného obstarávateľa. 5. Ponuky uchádzačov budú vyhodnocované podľa kritéria na hodnotenie ponúk. Kritériom je Celková cena za celý predmet zákazky v EUR s DPH uvedená ako "Cena spolu v € vrátane DPH" v prílohe č.1 Kúpnej zmluvy "Technická špecifikácia a podrobná cenová kalkulácia dodaného tovaru". /platí pre každú časť predmetu zákazky/ 6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyhodnotiť splnenie podmienok účasti a splnenie požiadaviek na predmet zákazky len u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak uchádzač, ktorý sa po vyhodnotení kritérií umiestnil na prvom mieste v poradí, nepredložil niektorý z požadovaných dokladov, ktorým preukazuje splnenie podmienok účasti, alebo nespĺňa podmienky účasti, alebo jeho ponuka nezodpovedá podmienkam pre realizáciu zákazky, nebude jeho ponuka ďalej vyhodnocovaná a bude vylúčená. O vylúčení bude uchádzač bezodkladne informovaný verejným obstarávateľom. V prípade vylúčenia ponuky takéhoto uchádzača bude verejný obstarávateľ vyhodnocovať ponuku uchádzača, ktorý sa umiestnil na ďalšom mieste v poradí. V prípade nejasnosti, pochybnosti a potreby objasnenia predložených dokladov v lehote na predkladanie ponúk, požiada verejný obstarávateľ uchádzača o vysvetlenie ponuky v lehote určenej verejným obstarávateľom. 7. Lehota viazanosti / platnosť predloženej ponuky: do 31.8.2022. 8. Uchádzač zaslaním ponuky bezvýhradne akceptuje všetky podmienky súťaže. 9. Uchádzač nemá právo si uplatniť u verejného obstarávateľa akékoľvek náklady, ktoré mu vznikli v súvislosti so zrušením súťaže, zmenou podmienok súťaže alebo akýmkoľvek rozhodnutím verejného obstarávateľa. 10. Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. 11. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk a podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je zelené, nie je obstarávaním inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty.