Predmetom zákazky sú stavebné úpravy, energetické a technické zhodnotenie časti opláštenia administratívnej budovy (výmena starých okien za nové spolu so stavebnými úpravami) v objekte Miestneho úradu mestskej časti Bratislava Ružinov. Uchádzač vykoná demontáž pôvodných starých okien, montáž nových okien (trojsklo 40 mm), dodá a osadí predeľovacie panely a spojovacie okenné panely, ďalej vykoná vyspravenie interiérových špaliet, osadí exteriérový aj interiérový parapet, namontuje interiérové žalúzie a zabezpečí odvoz odpadu a jeho ekologickú likvidáciu s potvrdením, pričom táto je zahrnutá v cene predmetu obstarávania.. Predmetom zákazky sú stavebné úpravy, energetické a technické zhodnotenie časti opláštenia administratívnej budovy (výmena starých okien za nové spolu so stavebnými úpravami) v objekte Miestneho úradu mestskej časti Bratislava Ružinov: časť B prízemie chodba 1 okno, časť A prízemie 13 miestností vrátane 8 ks deliacich panelov a 12 ks spojovacích okenných panelov, časť A 1. poschodie 20 miestností vrátane 8 ks deliacich panelov a 12 ks spojovacích okenných panelov, časť C 3. poschodie 23 miestností vrátane 13 ks deliacich panelov a 12 ks spojovacích okenných panelov, časť C 4. poschodie 7 miestností vrátane 3 ks deliacich panelov a 1 ks spojovacích okenných panelov 1 ks exteriérový okenný panel podľa priloženej projektovej dokumentácie, ktorá tvorí Prílohu č. 6 a Technickej a funkčnej špecifikácie, ktorá tvorí Prílohu č. 5 Výzvy. Uchádzač vykoná demontáž pôvodných starých okien, montáž nových okien (trojsklo 40 mm), dodá a osadí predeľovacie panely a spojovacie okenné panely, ďalej vykoná vyspravenie interiérových špaliet, osadí exteriérový aj interiérový parapet, namontuje interiérové žalúzie a zabezpečí odvoz odpadu a jeho ekologickú likvidáciu s potvrdením, pričom táto je zahrnutá v cene predmetu obstarávania. Úspešný uchádzač poskytne záruku za dodanie predmetu zákazky v dĺžke 5 rokov na fyzikálne vlastnosti profilov a 24 mesiacov na izolačné sklo a plnú funkčnosť okien, dverí, žalúzií, kovania a príslušenstva pri riadnom zaobchádzaní a údržbe, pričom záručná doba začne plynúť odo dňa podpísania preberacieho protokolu, ktorým objednávateľ prevezme od zhotoviteľa dielo ako celok
1. Postup zadávania zákazky s nízkou hodnotou bude realizovaný s využitím informačného systému elektronického verejného obstarávania ERANET.